Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Astma og allergi

Har du barn med astma eller allergi (evnt. begge deler) eller lurer på om du har dette, da er denne debatten noe for deg. Her kan du legge inn gode råd eller få gode råd fra andre som også har barn med astma eller allergi.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Dere med barn med refluks!
21:31 16.07.2007
Hvordan gir dere tabletten, og når på døgnet? Da mener jeg losec mups!!! Vi har gitt på kvelden sammen med melk, så leste jeg isted at det skal gis på morgenen og IKKE sammen med melk.... Men det er den eneste måten jeg får det i han.... Noen råd? den skal visst verken knuses eller tygges.....
liljepike med spire:)
Sv: Dere med barn med refluks!
22:43 29.07.2007
hmm..nå må jeg teke litt..vi ga medisin på morgen ja,og blandet det i eplesaft,noe annet var ikke aktuelt,men eplesaft med sugerør gikk bra.
Det skal ikke blades i melk,og tabeletten skal heller ikke knuses,pga det er bittersmå kapsler inni der som ikke skal knuses..

hva med å prøve litt youghurt å løse tabeletten opp i det..

husker det gikk vel 1uke før vi endelig fant en måte å gi det på.

dere har vel allerede funne en måte,er jo lenge siden du skrev innlegge ser jeg nå.

hvordan går det? =)
Susan*lillegutt og mini*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)