Denne debatten er kun for menn. Her er det meningen at fedre skal kunne dele sine tanker og lufte sine spørsmål uten at damene blander seg. Vi vet det er vanskelig for damene, men vær så snill å holde dere unna!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Kanskje dere gutta kan hjelpe meg...
21:15 7.07.2007
Skal prøve å være litt kort.
Jeg er ei jente på 21år. Å i ca 2 mnd nå, har jeg holdt på med en fyr(han er 23). Vi ser filmer, spiser sammen, gjør artige ting. Har oxo sex da. Asså vi oppfører oss som om vi var sammen. Virker som han blir sjalu på ting å.
Åsså har han sagt at han ikke skal holde på med noen andre. Men saken er den at han sier han er for opptatt for ett forhold. Er sant at han har mye å gjøre. Med jobb å alt.
Men asså, tenker sånn: Hvis vi uansett ikke skal holde på med andre å bla bla, hvorfor ikke da bare være sammen. For det er jo bare det at vi ikke kaller oss kjærester lissom,oppfører oss jo som det, de gangene vi får hengt.. Hvorfor vil han ikke? Skjønner ingenting jeg...
Anonym
Sv: Kanskje dere gutta kan hjelpe meg...
18:26 21.09.2007
Det eneste tipset jeg kan gi er at du snakker med HAN det gjelder. Ikke så lett for oss på utsiden å svare for han. Det blir bare spekulasjoner. Så "kvinn" deg opp å spør!!
Jarle
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem