For dere med barn i alderen fra seks til åtte år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
Tissing om nettene (plastikktrekk til dyner)
23:47 18.06.2007
Jeg har to barn som tisser i sengen og nekter å bruke bleier. Derfor har jeg drevet å vasket dyner og overmadrasser i laaang tid nå og nå er jeg skikkelig lei.
Har hørt om at det går an å få kjøpt plastikktrekk til dynen som man har innenfor lakenet... Noen som vet hvor de selger slike?
Ellers mottas generelle tips om sengevæting med stor takk :)
Gakk-gakk
Sv: Tissing om nettene (plastikktrekk til dyner)
00:06 19.06.2007
Hva med å erstatte dyne med teppe og kjøpe tisselaken i metervare? Begge deler tar mindre plass i vaskemaskinen og kan kjøres i tørketrommelen. Plastikk-trekk innenfor dynetrekket høres veldig varmt og klamt ut...
Har du prøvd å redusere på hvor mye de får å drikke før de legger seg? Det tar litt tid å finne ut hvor mye/lite de kan drikke for at det ikke skal bli tissing i søvne, men effektivt er det når du har funnet den grensa.
blond
23:20 20.06.2007
Jeg har ikke hørt om slikt. Men vi brukte slike rimelige lakenposer når vi tok av bleie (etter å ha begynt med medisiner). Var mye lettere å skifte og hun fikk ikke dyna mellom bena slik at den ble våt.
Men jeg hadde hatt på de bleie igjen (hvor gamle er de?).
Er forresten en debatt her som heter sengevæting.
PrinsesseSjefen
11:26 21.06.2007
Nekter å bruke bleier sier du, hvor gamle er de da?
Tørdis
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem