Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 6-8 år

For dere med barn i alderen fra seks til åtte år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
Har noen av dere vært til øre,hals,nese spesialist?
 21:17 14.06.2007
Min datter hoster mye å min lege tror det bare er oppmerksomhets hoste,hun gjør dette om natta også så da stemmer ikke det.Noe vi lurer på er hvorfor hoster hun mere når hun har vært hoss sin farmor å dem?Er det fordi dem røyker i nærheten av henne eller hva???Kan evt øre,hals,nese spesialist finne ut det????
Anonym
Sv: Har noen av dere vært til øre,hals,nese spesialist?
 01:41 16.06.2007
Jeg vil tro at det har med røykingen å gjøre, kan være at hun er spesielt sensitiv for dette. Andre årsaker kan være allergi (pollensesongen nå) eller dårlig inneklima (vegg-vegg-teppe eller for tette hus). Merker du forskjell på hostingen hvis det er varmt eller kaldt ute?

En spesialist vil sikkert kunne finne noen svar, f.eks teste for allergi, men allmennlegen kan sikkert gjøre samme tester. Ellers er det sikkert å fortsette å observere henne for å finne ut om hun er verre i pusten/hosten i spesielle situasjoner/steder.
blond
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------