Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Barneoppdragelse, BarnetMitt

Her kan du komme med sukk og løsninger og undringer på hva som er lurt å gjøre både med egne barn og andres barn når det kniper, det hender jo det! Eller om du har noen oppskrifter som har fungert særs bra, så del dem gjerne med oss andre som sliter litt:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Ødelegger jeg barnet mitt??
23:49 12.06.2007
Min datter er 10 år...og går meg på nervene!
Det er ingen kjefting, klager eller syting fra henne...men hun er totalt likegyldig overfor alt jeg sier.

Jeg er alene, lite nettverk, og hun har ingen far.
Jeg jobber som snekker, og drar på jobb kl.06:15 om morgenen.
Da er hun alene til skolen starter.. MEN.. hun går ikke på skolen!
Hun driver med alt mulig annet, besatt av ting..enten det er tv, data, sang, dansing m.m. Hun er blitt skikkelig jålete! og synes tydelig det er viktigere å se bra ut enn å komme tidsnok på skolen. Og jeg har jo ikke kontroll fra jobben. Hun kommer også for sent til nesten samtlige avtaler med venner m.m.
Hun er UTROLIG treg i alt hun gjør, somler, og danser foran speilet.
Kan bruke 2 timer bare på et kveldsstell!

Hun lyver også.
Hun tar mine klær og sminke på skolen.
Jeg straffer henne så mye at jeg mister kontrollen på dem, hun har mistet databruk, nintendo'n, cd spiller, cd'er m.m. Dette får hun igjen som belønning. Jeg roser henne over bra ting også selvfølgelig.
MEN INGENTING VIRKER!!

Hva gjør jeg galt??

BUP er innkallt, men tar cå 5 mnd før jeg får hjelp.

Jeg orker ikke mer!!
Jeg trenger hjelp!!

Vero73
Sv: Ødelegger jeg barnet mitt??
21:22 15.06.2007