Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
dette med vekt og to tette
 21:59 6.06.2007
jeg gikk ikk ned noe av det jeg la på meg før jeg ble gravid igjen, nå e jeg 75kg og 18 uker på vei. noen tips for å unngå å legge på meg alt for mye, legen sa jeg måtte regne med rundt 90 kg men vil jo helst unngå det da :)
Bia og Berta + gutten i magen
Sv: dette med vekt og to tette
 11:38 11.06.2007
Jeg la ikke på meg så mye med nr 2, sprang jo etter en 1 åring. Og nå som jeg har to små så "renner" kiloa av. Ikke mye tid til å sitte i ro på dagene. Gå mye turer :)
Synnøve Finden
 21:34 13.06.2007
Høres perfekt ut ;) Jeg har lagt på meg 12 kg denne gangen, og får høre at jeg bare har mage- selv om jeg kjenner selv at det beiner seg ut både her og der.. Men jeg har jo løpt etter en 1 åring og det tror jeg har holdt meg i form ;)

Jeg er spent hvordan det blir etterpå, regner med at det blir travelt, da jeg skal fortsatt løpe etter 1åringen og amme lillen samtidig ;)

lillegullet mitt og spiren min
 10:38 25.06.2007
Jeg gikk ned en del(men langt fra alt) etter nr 1, frykta at jeg skulle se ut som en flodhest....(synst jo det da også....) Men jeg stoppa på akkurat samme vekt som med den første, altså la jeg på meg mindre, pga at jeg var tyngre da jeg ble gravid.
olla
 23:21 24.07.2007
Rakk å gå ned alt jeg la på meg etter 1. svangerskap, men bare halvvei inn i 2. har jeg gått opp alle kiloene igjen :( Håper det stopper her da, men det spørs vel....
Stratos m/ spire i magen :o)
 12:54 25.07.2007
Om du legger om kostholdet og bestemmer deg for å gå minst en times tur per dag, så er det ikke sikkert du legger på deg så mye.
Det gjorde jeg og jeg la på meg 5 kg i svangerskapet med nr 2.
Bobbie+3
 22:55 8.08.2007
Den dagen jeg fødte lille var jeg 7-8 kg lettere enn da jeg fødte store. La på meg mye mindre andre gangen.

Nå er lille 11 uker, og jeg har igjen under tre kg til vekta jeg hadde da jeg ble gravid med henne. I tillegg kommer fem kg jeg ikke rakk å gå ned i mellom ungene.

Anbefaler deg å spise ofte og noenlunde sunnt. Prøv å ikke spise alt for mye sukker.
Kakeåndsen
 12:20 23.08.2007
nå får jo jeg litt panikk ja...
Har ikke gått ned mer enn ti av kg jeg la på meg med nr 1 (født i januar), og er nå ca to måneder på vei med nr to.
Gikk opp nesten 20 kg med nr 1, og er nå ca 75kg. Hvor stor kan jeg regne med å bli??
Anonym
 19:47 1.09.2007
Hei.
jeg rakk akkurat å gå ned alle de sinnsyke 28kg jeg hadde lagt på meg første gang, og denne gangen går det mye mindre på. Har mer normal vektøkning for som de andre her løper/vagger jeg jo rundt etter en ettåring. :)

Prøv å unngå sukker og sjokolade. Jeg kastet meg over sånne nutrilettbarer i den værste perioden der jeg måtte spise annenhver time for ikke å spy eller bite hode av noen. ;)

Lykke til!
Jørgen sin mamma
 21:00 5.10.2007
jag hører vel inte helt til her, men har tvillinger så de er ju tette... Hade jag vetat hur lett det var att gå ned i vikt hade jag kosat mig ennu mer. Jag tror inte du behøver bekymra dig du kommer inte hinna sitta stilla så mye med to stycker. Veldigt fint att bestemme sig før att gå tur varje dag. Lycka till :)
malin2
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------