Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 6-8 år

For dere med barn i alderen fra seks til åtte år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
Barn teikner masse teikninger men tar dere vare på alle teikningene?
 16:14 5.06.2007
Jeg fyller en kasse med min datters teikninger,men bare dem fineste å dem stygge kaster jeg når hun ikke ser eller vet om det.Hun var tidlig ute å teiknet å har teiknet flott hele veien så jeg tenkte ihvertfall å samle noen til hun ble stor så kunne hun velge selv om hun ville ta vare på dem eller kaste dem da.Hva gjør dere andre da?
Anonym
Sv: Barn teikner masse teikninger men tar dere vare på alle teikningene?
 18:19 5.06.2007
er du sprø... hehehe
med tre jenter som elsker å tegne hadde jeg trengt minst et ekstra rom...
jeg tar vare på noen. I barnehagen lagde de en fin tegnemappe. Der får vi noen utvalgt tegninger fra året som har gått på sommeravslutning. Eller de lager hull i de og knyter de sammen med fine band/snorer til en bok. Derfor tar jeg ikke vare på så mange av de som de tegner hjemme.
Nå er de største (6 og 8) klar over at vi ikke kan samle alle, men jeg må innrømme at jeg kaster litt i smug. Må bare passe på at de ikke oppdager det....
PrinsesseSjefen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------