For dere med barn i alderen fra seks til åtte år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
Noen som kan anbefale en god skolesekk?
22:03 31.05.2007
Sønnen min begynner på skolen til høsten og jeg er litt usikker på hvilken skolesekk jeg skal velge. Noen som har skolesekk de anbefaler?
Anonym
Sv: Noen som kan anbefale en god skolesekk?
22:39 1.06.2007
Vi har kjøpt Troll sekk til begge våre (snart ferdig i 1. og 2. klasse)
Da vi skulle kjøpe til eldste var vi i mange butikker og så, på passform, kvaliteter, pris og hva hun likte.
Etter å ha vært i minst 6-8 butikker endte vi der vi begynte, med den aller første hun så. Hun likte den, den satt fint på ryggen hennes, hadde passe med lommer osv, og ikke minst, den var rimelig. Husker ikke om den var 300 eller 350, men uansett rimelig. Den er fortsatt fin, ikke slitt (selvsagt ikke like ren da men) og hun kan bruke den i 3. klasse også før den blir for liten (hvis ikke de får kjempemasse flere bøker da, men det tror jeg ikke).
Så da neste skulle ha sekk så vi først på samme butikk (hun hadde allerede sagt at hun ville ha slik type som storesøster). Da var det fort gjort å kjøpe sekk. De har mange forskjellige farger, så noe tror jeg faller i smak hos de fleste.
Anbefaler de på det sterkeste! Håper de selges fortsatt (og er like fine) når minsten begynner om 3 år...hehe
Og lykke til med skolegutt.... ;)
PrinsesseSjefen
22:58 1.06.2007
Takk for svar! (er jo så stille på disse sidene.) Har fått tips om Beckmann sine sekker, så skal sjekke ut de og Troll. Vi har en Bergans skolesekk nå men den er litt bred over ryggen og Troll sine ser litt smalere ut. Men hvor får man tak i Troll sekker?
HI
half`n`half
23:21 1.06.2007
Vi kjøpte på en "lokal" butikk (vet ikke om de er tilknytt noe kjede). Men tremenning til barna våre hadde likt tror jeg, og hun bor 2 timer fra oss.... Så må da være flere som har da.
men jeg fant denne da jeg Gogglet troll skolesekk.