Kvinner spør menn og omvendt. Det kan jo være noen spørsmål man har lyst til å stille til samme art som makkeren uten å bli hudflettet....
Lykke til!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Skal alle menn her delta på fødselen? U/T
00:19 22.05.2007
??
Anonym
Sv: Skal alle menn her delta på fødselen? U/T
21:01 17.07.2007
Hånda i været her!
Var med på de to første og har ikke planer om å gå glipp av neste!
Jeg svarer for min samboer, som ikke leser her (enda). Han skal være med, ikke tvil om det. Han er ganske nervøs, og synes alt er litt rart og skummelt, men være med, det skal han!
Jeg skal personlig manne meg opp(..feig?) og bli med på fødselen, har hørt mye skrekkhistorier som tydeligvis har fått en liten innvirkning på meg, men innen 29.02.08 skal jeg være klar! :)
Er ikke dette litt opp til hver enkelt?
Jeg skal ha nr.2 nå og min sambo vil ikke værer med. Han var heller ikke med på første mann. Jeg øsnker ha ham med, men jeg kan da ikke tvinge ham heller. Det er jo han som går glipp av det store øyeblikket da.
Anonym
Sv: Skal alle menn her delta på fødselen? U/T
20:50 7.12.2007
Mannen min var med på fødselen med nr 1. Ble litt ekstra styr, gutten satt fast, så det ble gynekolog, sugekopp og anestesipersonell. En ganske hard fødsel. Tror ikke han ble skremt vekk fra det i det hele tatt. Nå skal vi ha nr 2 og han tar det som selvfølge at han skal bli med.Selv med litt action ble det en fin opplevelse for oss begge. Jeg synes det var godt å ha han der, var til stor hjelp for meg. Han var glad for at han var med.
Min mann fikk velge helt selv om han ville være med, han bestemte seg for å bli med når vi var på sykehuset. I ettertid har han gjentatte ganger sagt hvor glad han er for at han fikk vær med på det, for at han fikk sett overgangen fra inni magen til utenpå. Det gjorde alt så mye mer virkelig.
Når han beskriver det til andre så bruker han ord som uforglemmelig og fantastisk.