For dere med barn i alderen fra seks til åtte år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
Hvordan er deres barn ang rydding?
18:07 15.05.2007
Min datter på 7 år griner med en gang å bare sitter å tuller seg,leker osv...Nå har vi måtte innføre smileys så vist hun ikke får smileys hver dag får hun ikke lørdagsgodt til helgen,men herregud så slitsom å deprimert man blir av å mase tusenvis av gangen"RYDD ROMMET DITT",noen andre som også sliter med å få sine til å rydde???
Anonym
Sv: Hvordan er deres barn ang rydding?
13:15 16.05.2007
Hei,
Vi har lært opp våre barn fra de var små til å hjelpe til å rydde. Under mottoet "den som roter, må rydde" har de fått lov til å rote så mye de vil, bare de rydder etter seg. Som de selv har påpekt gjelder dette også voksne ;-)!
Videre har vi forklart at vi er en liten "enhet" hvor alle får være med å bestemme hvordan vi vil ha det rundt oss og at desto mere vi jobber sammen om de "kjedelige" tingene, desto mere tid har vi sammen til å gjøre de morsomme tingene. Så gutta vet at vi får bedre tid til å sprette dem på trampo, bli med på fisketur, leke med lego sammen med dem, hvis de tar i et tak.
Selvfølgelig rynker de på nesa, men det gjør jeg óg når jeg skal rydde og vaske!
De er 7 & 8 år.
Anonym
Sv: Hvordan er deres barn ang rydding?
08:28 21.05.2007
Dere har gjort en god jobb!! Tenk om det hadde vært meg! Men det er kanskje aldri forsent!!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem