Denne debatten er kun for menn. Her er det meningen at fedre skal kunne dele sine tanker og lufte sine spørsmål uten at damene blander seg. Vi vet det er vanskelig for damene, men vær så snill å holde dere unna!
Vennlig hilsen jordmor Siri
hvorfor
20:38 5.05.2007
til dere menn
HVORFOR ELSKER DERE KONA SAMBOER KJÆRESTEN DERES
HVORFOR ER HUN SÅ SPESIELL
OM DERE KUNNE VELGE OM IGJEN VILLE DERE TATT DET SAMME VALGET.
For min del går det på å ta vare følelsen av å være forelsket. Blikkene som får magen til å hoppe i glede, berøringene som gir meg gåsehud, fysisk bekreftelse.
Det viktigste er jo at man trives med vedkommende, og om man mistrives uten/alene, da er grunnlaget lagt. Hver og en setter vi pris på forskjellige egenskaper, men de mest grunnleggende kan vi vel være enige om. Forståelsesfull, uegoistisk, åpen, ærlig og tydelig. For min del har jeg ikke noe i mot en smule stahet eller temperament heller ;-)
Jeg ville valgt samme. Igjen, og igjen, og igjen, og igjen ;-)
Jeg elsket kona mi for den hun var, kjærlig, omtenksom og blid, vi er nå skilt desverre...men men.
hadde jeg vist vi skulle blitt skilt, ville jeg ikke vært henne foruten, hun har gitt meg 4 deilige unger som vi deler. Ville ikke tatt henne tilbake, men ville ikke vært uten den opplevelsen det har vært mellom oss....