Her kan du skrive en liten hyllest til akkurat din mor, og så sende henne linken etterpå hvis du har lyst til å dele den med henne også:-)
Man kan aldri få nok ros!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Ingen er som deg!
00:22 4.05.2007
Kjære kjære mamma!
Jeg kan ikke få beskrevet hvor mye du egentlig betyr for meg. Gjennom alle år har du støttet meg og bror. Du har alltid tatt de valgene du følte var rett for å gjøre oss lykkelig. De siste årene med pappa var ikke de beste for deg, og jeg var glad, og støttet deg den gangen du valgte å forlate han. Uten noe som helst hjelp klarte du å skape et liv for oss 3, et mye rikere liv enn vi noen gang hadde hatt. Endelig var du lykkelig! Så etter en stund traff han som du i dag er gift med, heldigvis. Jeg vet at det er ingen andre som kan få deg til å føle det han gjør. Jeg merker på hele deg at du har det bra, og det betyr så utrolig mye for meg.
Du har alltid støttet meg uansett hva som har skjedd. De siste 4årene i livet mitt har ikke akkurat vært stabile, men du har støttet meg, og respektert de valgene jeg har tatt. Heldigvis tok jeg de riktige valgene, og er i dag selv en gift kvinne, med barn på vei.
Jeg var redd for å fortelle deg om det, men jeg har ikke sett noen bli så oppspilt og stolt over å bli mormor noen gang :) Du er jo allerede i gang med å strikke både det ene og det andre, og kan nesten ikke vente :)
Skammer meg nesten for at jeg var nervøs for å fortelle deg det, for jeg burde jo visst at du kom til å støtte meg uansett!
Takk for at jeg har deg i livet mitt, uten deg vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. og klarer jeg å bli en halvparten så god mor som deg, ja da er jeg fornøyd!
Glad i deg mamma! Du kommer alltid til å være min spesielle...