Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 6-8 år

For dere med barn i alderen fra seks til åtte år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
OJ....7 åringen min begynner å få PUPPER
 21:25 16.04.2007
Plutselig ser jeg at den ene brystvorten på datteren min står litt ut og ser"hoven" ut og det er tydelig en klump der, som også er litt øm. Jeg synes dette er altfor tidlig,er det virkelig normalt? Hun er forholdsvis normalvektig. Ble plutselig bekymret for at det kanskje kunne være noe annet.
Anonym
Sv: OJ....7 åringen min begynner å få PUPPER
 09:00 17.04.2007
Det går an å ringe legen og spørre, hvis legen mener dette er totalt ufarlig så slipper dere å komme inn. Og man er ikke hysterisk om man ringer en gang for mye enn for lite :-)
Singelmamma *fødeklar*
Sv: OJ....7 åringen min begynner å få PUPPER
 19:36 28.04.2007
Min datter er 6 1/2 år, og har også begynt å få pupper. Men hun hadde store brystkjertler allerede som baby. Husker helsesøster komenterte det. Jeg har selv tatt bryst reduksjon i alderen 18 år, og utviklet meg veldig tidlig. (ble kalt Dolly Parton når gikk i 5 klasse) Er nå redd hun skal lide samme sjebne :-(
Men håper det er mest valpefett. Hun er høy for alderen, og er litt kraftig. Alltid vært større enn sine jevngamle. Men ikke feit altså.
Får bare håpe på det beste for henne :-)
mamma til yalisa
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------