Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 9-12 år

For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
nyskjerrig på sex, 9 år
15:37 9.04.2007
Min gutt på snart 9,har søkt på diverse "snuske" ord på nett.
Hva skal jeg gjøre...når er det normalt e begynne å vise interesse forslikt...
Bør jeg straffe han for dette??? hjelp!!!
monsoh
Sv: nyskjerrig på sex, 9 år
20:50 9.04.2007
Har selv en gutt på 10 år som er veldig interssert i dette. Det er jo helt naturlig og jeg vil ikke blande meg inn, men har gitt han beskjed om at slike ting er det ikke lov å søke opp på nettet. Man vet jo aldri hva de treffer på et slikt søk, og jeg tror de lærer altfor mye for fort i dag i forhold til det vi gjorde. Nemlig på grunn av den lette tilgangen via nettet.
frukt
Sv: nyskjerrig på sex, 9 år
10:10 10.04.2007
Nei, du må absolutt ikke straffe ham!

Det er helt baturlig at han er nysgjerrig på sånt etterhvert.

Min jente og venninnen hadde også søkt på ord som "tiss" "pupper" osv på nettet.

Da jeg oppdaget det, ble de flaue, men jeg sa bare at hvis de var nysgjerrige på sånne ting, kunne jeg gjerne søke sammen med dem og finne sider om sånt som var OK, fordi hvis de søkte alene kunne de få opp veldig masse ekkelt.

Etter dette tror jeg ikke de har søkt på sånt, ........ihvertfall ikke her hos oss...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)