Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Sex og samliv

Dette er stedet for å dele erfaringer - og kanskje bli litt pirret også?
Med vennlig hilsen
jordmor Siri
Noen som har fått forholdet til å fungere etter utroskap?
19:52 29.03.2007
Etter 11 års samboerskap og to små barn fant jeg ut at han var utro, han var forelsket i en annen, men fremdeles glad i meg. For han var ikke et tilsynelatende trygdt og godt familieliv nok, vi har hatt våre problemer, men hvem har ikke det? Bare det å gå fra å være to til å bli 4 forandrer livet, men jeg følte at alt var greit, så sviket kom som et sjokk, Han valgte å flytte fra meg å barna til fordel for en som er mye yngre enn meg. Nå tror jeg han begynner å angre seg. Jeg er fremdeles glad i han, men samtidig er jeg veldig bitter og tilliten jeg hadde til han er svekket. Jeg tror aldri jeg kan legge til side det han gjorde mot meg. Vi snakker om en godt voksen mann som plutselig slipper alt han har og oppfører seg som om han er tjue. Er det noen som har opplevd noe lignende? Er det mulig å tilgi?

Fortvilt enslig mor.
Anonym
Sv: Noen som har fått forholdet til å fungere etter utroskap?
09:51 21.04.2007
Jobber med saken. Det har gått bare 7 mnd., så jeg kan ikke helt si at vi har klart det ennå. Jeg sliter veldig.

Ville bare skrive her for at du skal vite at du ikke er alene.. (så lenge ingen andre har svart.)
Anonym
10:03 21.04.2007
Ja vi har klart og få det til og fungere igjenn :))
Anonym
10:15 21.04.2007
Har vært i samme situasjon som deg..men her var det omvendt, her var det jeg som var utro i mot mannen min og heldig vis var det ingen barn i bilde. Men vi hadde vært sammen i 9år og han var mye borte med jobben. Jeg slet ang det og få oppmerksom het osv...Så en dag møtte jeg denne mr.x og det sa bare pang..vi møttes flere ganger hjemme hos han og lå med hverandre...noe jeg angre noe helt forferdelig på...for mannen min skjønnte at noe var galt..de gangen han ringte meg så hørte han på meg at noe ikke stemte og det var fordi jeg var hos mr.x...! Så kom det en dag jeg bare ikke orket og holde dette for meg selv mere..bære eller briste tenkte jeg...og forteldte han alt sammen...jeg gråt og han gråt...Begge to elsker hverandre..men det var pga oppmerksomhet og det at han ikke så meg...jeg trengte en slags bekreftelse om at jeg fortsatt av attratktiv om du skjønner...?
Vi snakka og krangla men ville ikke gi opp nesten 10 års samliv pga a jeg har begått denne feilen...vi var så bundet til hverandre og hadde så mye kjærlighet og gi at vi kjempa oss i gjennom alt sammen..så vi bestemmte oss for og flytte i fra byen og få en sny start for oss begge to...mannen min sa opp jobben sin og vi solgte huset vårt og flytta... Nå ett år senere har vi det veldig bra...angrer ikke en dag på at jeg ble med mannen min..Han har nå fått fast jobbe her vi bor..jeg har begynnt på skole og vi venter vårt førtste barn i oktober...og forelskelsen er større en noen gang...Mange mente at mannen min gjorde en stor feil men som han sa at han elsker meg så høyt at han kunne ikke miste meg...så vi har kommet oss videre..men snakker fortsatt om det av og til....og mr.x har jeg kutta heeeelt ut...!
Så ja vennen..det er mulig og få forholdet på skinner i gjenn...:))
Lykketil og ikke gi opp :))
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)