Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Spisesteder som er bra når man ammer/har barn

Her kan du legge inn dine erfaringer fra steder du har vært der det er ok å være med barn. Der de har lekerom og hvor man kan amme, skifte bleier og hvor folk ikke tar seg nær av at det er barn. Legg inn navnet på resturanten, cafeen, bakeriet osv og i hvilken by det er i headingen. Så legger du adresse og en beskrivelse av stedet i selve innlegget. Så kan man etterhvert kommentere i en lenke under dersom man selv eller andre har vært der senere og det har skjedd endringer.
Dette er den enkleste måten å dele disse opplysningene til felles glede på:-)
En oppfinnsom bruker kom på ideen -så takk for det!
DRAMMEN.. +/-
22:51 26.03.2007
+Pigen er veldig bra, litt kronglete å komme inn, men god plass til vogn, deilige sofaer , gode stoler mm. Rent og pent! Og alltid blide folk.. God og relativt billig meny.. Knallgod brownie...
Jeg jobber ikke der altså...

- Cafe Picasso.. vil ikke ha vogner der!
Pia & C-F
Sv: DRAMMEN.. +/-
10:47 2.04.2007
signerer på den. er kjempe koselig på pigen bare man kommer inn døren, kan være litt kronglete. mye god mat for pengene.

cafè picaso kan ta med bagen til vognen inn, gjort det en gang uten noe problem. men veldig kronglete med den trappa.

glass, helt knall med vogner. vært på flere mammatreff der. litt kjiip dessert ellers ok mat,
mammaentiltrulte
12:16 30.05.2007
- pigen så veldig fin ut for de helt små, men fikk meg en liten overaskelse til vesla på 3, da vi var der å spiste. Vedsiden av maten, på talerken, ble det servert en skål med godteri, seigmenn og kjerlighet på pinne. Ikke lett å få barna til å spise maten sin, når de har fått godteri. Hele måltidet ble ødelagt av ; kan jeg få nå? Hadde vært fint å bli informert om dette på forhånd, slik at jeg kunne "avbestilt" tirsdags godteri.

Ellers syntes jeg Pigen er et fint sted å sitte å skravle med venner, og likesinnede.
sarhann
22:40 7.01.2008
Ser at det er et gammelt innlegg, men det er fremdeles stjerne i boken til Pigen.

Var der i dag sammen med datteren min og ei venninne. Maten er knall god, fin plass til oss alle tre og når jeg spurte han kjempe vennlige kelneren om han kunne varme glasset til Amanda litt svarte han med: "20 sekunder ikke sant.." ;-) (lurer på om noen av dere andre kanskje har vært der før meg å lært han opp?).

Dessverre har de fremdeles den noe dumme trappen og litt vanskelige dører
Veronica84
22:11 20.10.2008
Condelica :)

Selv om det er liten plass der, er maten suuupergod (ikke minst isen og kaake). Har ikke barn selv enda, men er en på vei. Og hver gang jeg er der er det fult av mammaer og små :)
Nygift med spire i magen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)