For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
Er det noen?
21:39 20.03.2007
Hei alle. Er det noen som har nattbleie på ein 9-10 åring? Har en datter på 9-10 år som tisser ut senga hver natt. Lurer på kva eg skal gjere? Trenger svar!!!
Anonym
Sv: Er det noen?
12:58 21.03.2007
Har ingen som bruker nattbleie, men har vært sengevæter til jeg var 10 år selv.
Til slutt fikk jeg en tissemadrass av helsevesenet som bråkte høyt så fort det kom en dråpe på den. På den måten lærte jeg hjernen til å våkne når jeg måtte tisse.
Vet ikke om det er sånne mer, det er jo 20 år siden.
Jeg vet hvertfall at den hjalp meg.
stis77
15:21 22.03.2007
Min eldste brukte det helt frem til et par mnd før fylte 10, da kjøpte vi alarm, og den virket, så hun ble tørr.
Hun begynte med bleier igjenn i 8år`s aldersen da vi glemte minirin tabellettene (som egentlig ikke virket) igjenn hjemme og vi skulle på ferie, hun var veldig glad for den løsningen, endelig var sengen tørr (selv om bleien var våt), hun slapp det der å våkne opp i en damm.
Anonym
08:59 23.03.2007
Ja da, klart det er noen som har nattbleie på en 9-10 åring, på enda eldre barn også sikkert. Så lenge ungen tisser på seg om natten, så har hun/han jo behov for å sove med bleie. Det er ikke aldersgrense på bleier :o)
EvaL
20:16 3.04.2007
evaL. lurte på om du har med i bleier og hvor gamle de er? ser du svarer aktivt på det som har med bleier å gjøre, men du sier aldri hva du gjør med dine egne barn. er bare litt nysgjerrig altså. synes du svarer fint, men lurer litt på din egen erfaring med dette. synes du virkelig det er lett å sette på en 4 åring bleier på dagen for noen uhell, ville du gjort det på ditt eget barn?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem