Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Vaksinedebatten

Vaksinering er et omdiskutert tema, det er det ingen tvil om. Det er heller ingen tvil om at vaksiner i hovedsak redder liv rundt om på hele kloden vår og at vaksinasjonsprogrammer har utryddet feks kopper som sykdom. Av 1000 barn som ikke er vaksinerte og får meslinger, så vil ett av dem dø, også her til lands.
Før du fatter en beslutning om hvorvidt du skal la være å vaksinere barnet ditt, så ta en skikkelig diskusjon med helsesøster eller fastlegen din.
Slit debatten med helsa, men fatt ikke beslutningen din bare på bakgrunn av innleggene her.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Debattene her inne på vaksinedebatten blir sensurert og mine svar blir visket bort av moderator.
 23:03 17.03.2007
Er vaksinedebatten virkelig blitt slik at kun de som er for vaksiner kan si si mening?
Anonym
Sv: Debattene her inne på vaksinedebatten blir sensurert og mine svar blir visket bort av moderator.
 22:55 18.03.2007
....hi hi hi.....så morro.....mon tro om noen skal skånes..... Hvis det er tilfelle er det jo rasende festelig og fantastisk tillitsvekkende smørt sammen i ei litt småmuggen sensur-suppe a`la storebror ser deg..... fnis....(høyt,...)....ha ha ha....
Anonym
Sv: Debattene her inne på vaksinedebatten blir sensurert og mine svar blir visket bort av moderator.
 10:34 19.03.2007
Det forundrer meg faktisk ikke. Etter å ha tatt valget om ikke å vaksinere sønnen vår har vi opplevd mye rart fra helsenorge...
Anonym
 13:53 19.03.2007
....du må fortelle.....det er intr å høre...siden jeg selv har vaksinenektet.... alltid spennede å høre om sånne litt selsomme episoder.....og veldig viktig å lufte de...... det er jo tross alt mange som er i tvil også etter at de har tatt avgjørelsen.....så litt historier er alltid med på å sette ting i perspektiv..........
Anonym
 16:02 25.03.2007
Jeg tror dere vaksinenenektere elsker konspirasjonsteorier...... det kan ikk rett og slett være slik at innlegg som er usaklig og på grensen til trakasserende blir fjernet?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------