Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Carena tricar twin
11:30 14.03.2007
Er den god? Har sett litt på den og vurderer å kjøpe den.. Ser veldig grei ut til vårt behov, og er vel ikke så veldig dyr.. Men det fremste hjulet er vel ikke svingbart? Kan det være et problem??
Blir 18-19 mnd mellom mine to..
Noen som vet nøyaktig nypris på den med det samme?
Takker for tilbakemeldinger!
Lillegull17.11.05+05.06.07
Sv: Carena tricar twin
21:41 15.03.2007
hei! vi har den vogna og jeg er kjempe fonøyd.Eneste ulempen er jo at den ikke kan legges helt ned, men jeg la ei pute under soveposen så gikk det fint og så brukte jeg den minst mulig, la henne f.eks i den andre vogna når vi kom hjem og hun sov...Husker ikke om vi ga 2100 eller2300 for den. sikkert en fordel med svig hjul men jeg har ikke savnet det.Syns vogna er både lett, god å kjøre og billig. Bruker jo også bag vogna en del og syns derfor det var unødvenig å investere i en dyr søskenvogn.
mamma til tre søte små:o)
22:50 17.03.2007
Takk for svar!
Nå har vi bestilt den, håper den blir grei for vårt behov.. Blir ikke bruk for den hver dag, bare de dagene storebror er hjemme med oss (han er i barnehage noen dager).
Vet noen hvor en får kjøpt tilbehør til den? Regntrekk, insektnett, handlenett osv. De på butikken jeg bestilte sa det ikke fantes sånne ting til denne vogna, har noen tips til hvilke merker som passer til den da?
=)
16:57 18.03.2007
Hei igjen! Håper du blir fornøyd da:) Jeg bruker insektnettet som hører til simo vogna jeg det passer sånn noenlunne når du snur det,det er til enkel vogn asså. regntrekke er til GT si tvillingvogn.Det er gjennomsiktig og dekker hele vogna så da beskytter det mot vind også. Handlenett har jeg ikke:)
16:59 18.03.2007
PS! har forresten 19 mnd mellom de minste mine;)
20:22 18.03.2007
Blir ca 18-19 mnd mellom mine også, avhengig om jeg får ks før termin eller må gå til det starter selv..
Takk for svar! Jeg skal sjekke rundt om jeg finner trekk..
=)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem