Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hei viste ikke at det var noe som het psedotvillinger, men jeg er vist en!
22:07 5.03.2007
Hei! Tenkte jeg bare skulle skrive noen ord om hvordan det er å være det! Jeg ble født 6 mai og min søster ble født i uke 26, 29 januar så vi kom rimelig tett.....
I følge foreldrene våre var det slitsomt med to så tette bleiebarn, men for oss har det vært helt supert! vi har alltid lekt utrolig godt med hverandre, har selvfølgelig perrioder hvor vi er skikkelig uvenner, men hva kan man vente når man er så mye sammen? Vi er verdens beste venner og kan komme til hverandre med alt!
Jeg har alltid hatt en å leke med og alltid en å komme med tårer til. Jeg er så utrolig takknemmelig for at jeg alltid har hatt min lillesøster. Gjennom gleder og tunge tider
kah86
Sv: Hei viste ikke at det var noe som het psedotvillinger, men jeg er vist en!
21:16 6.03.2007
det er koselig å lese.. jeg har jo to små jenter nå som det er 15 måneder i mellom og håper de får mye glede av hverandre.. de er allerede veldig knyttet til hverandre og det er så morro å se:)
er selv pseudotvilling men er 22 måneder mellom meg og søstra mi.. (hvis grensa går ved 2 år da;)
vi har også hatt mye glede av hverandre. kan ikke huske at ho har vært for liten til å leke med... syns vi alltid har leke sammen.. selvfølgelig en god del krangling også;)
to små jenter
14:39 7.03.2007
Sånn føler vi også det, at vi begge alltid har vært der. Vi har opplevd utrolig mye, så vi har blitt testa skikkelig, men det har bare gjordt søster forholdet sterkere.
kah86
18:07 7.03.2007
Så utrolig koselig å høre! Håper det blir sånn med mine også:-)
Snill og grei, trebarnsmamma
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem