Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Tips om alt

Her kan du legge inn tips om kule ting enten som andre kan kjøpe eller ta en titt på, så legg det ut her. Dette skal ikke være en salgsside for egen produserte ting til salgs, de skal få en egen debatt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Raad for fjerning av flekker?
19:41 4.03.2007
Har en deo, med sann slags pulver i..Denne ser ut til aa sette flekker paa klaer, under armene..(ja skal skifte deo), har bleka klaerne men flekken kommer ikke bort..Noen tips??
Kanskje snart?
Sv: Raad for fjerning av flekker?
13:14 27.03.2007
Ingen som vet??
Kanskje snart?
10:08 11.04.2007
min svigermor ga meg et tips, gå på biltema, kjøp bilshampo, den på stor kanne,,den bruker jeg til flekkfjerner, til vask i dusj på fliser, samt på all salgs flekker, veldig effektiv
IngerLise_1981
23:10 14.04.2007
Kjøp Vanish Oxi action flekkfjerner. Den tar det meste!
Andreadea
12:46 17.04.2007
Ja har sett den paa reklame, men jeg pleier liksom ikke tro paa reklamene..Den er saa god som de sier altsaa??
Kanskje snart?
21:35 25.04.2007
Det er nok ikke noe å gjøre med for det er fargen i stoffet som blir bleket bort av deoen og da blir de slik....
termin 5 sept.
13:22 29.06.2007
Det er ikke blekede flekker da, men gulaktig "svetteflekker"..Men faar de jo ikke bort..har bytta deo naa og haaper det hjelper, men vil jo ikke kaste alt jeg har av hvite skjorter..HJELP!
Kanskje snart? lei av a vente!
14:45 3.09.2007
Vanish er kjempebra! Virker virkelig! :-)
Anonym
12:18 6.09.2007
Vanish er fin ja:)
Jeg elsker hvite klær,men er veldig flink til å kline ppå meg....
Steker og lager mat med de,så er jo ikke så rart:)

Har ødelagt mange klær.Men så ville jeg prøve ut denne Vanish,og den er veldig fin:)
Indianerjenta_74@
18:17 11.04.2008
vanish funker ikke her iallefall:-(
Jeg tar alltid kokvarmt vann på flekken..og litt zalo, fjerner det meste!
Nydelige Christina+spire!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)