Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Sex og samliv

Dette er stedet for å dele erfaringer - og kanskje bli litt pirret også?
Med vennlig hilsen
jordmor Siri
Ingen sex
00:54 26.02.2007
Min mann og jeg har ikke hatt sex på over 1 1/2 år. Jeg har ikke lyst på ham og dette vet han. Skjønner ikke hvorfor han blir.
Det snakkes om at menn kan få ereksjonssvikt hvis han blir kritisert mhht sex. Han mente jeg gjorde mange feil og etter fødselen kunne han fortelle at jeg var for vid. Jeg mista lysta på han og jeg klarer ikke tanken på å ha sex med han igjen.
Anonym
Sv: Ingen sex
09:13 26.02.2007
Er du glad i han? Ønsker du å ha lyst på han? Hvis det fremdeles er et ønske om det fra din side så skal du ikke gi opp. Dere kan snakke sammen og komme nærmere hverandre på den måten. Dere kan trene opp sexlysten, men må bruke tid på det.

Hvis du følte deg krenket/kritisert da han sa du var for vid så er det ikke rart at du trekker deg tilbake! Ikke sikkert han skjønner effekten av hva han sa til deg. Det er synd hvis seksuallivet deres skal lide på grunn av dårlig kommunikasjon. Jeg tror det er lurt å snakke åpent med hverandre og tørre å vise seg sårbar.
blond
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)