Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Oss pappaer imellom

Denne debatten er kun for menn. Her er det meningen at fedre skal kunne dele sine tanker og lufte sine spørsmål uten at damene blander seg. Vi vet det er vanskelig for damene, men vær så snill å holde dere unna!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen som vet noe om Renault Scenic?
23:04 24.02.2007
Har tenk å kjøpe en romslig fam. bil. Men vil gjerne vite hva som er positivt/negativt med denne type bil?
Anonym
Sv: Noen som vet noe om Renault Scenic?
22:51 28.02.2007
Renault scenic har et møkka dårlig elektrisk anlegg. Dersom du bor en plass hvor det er vinter
og mye kuldegrader kan du være sikker på at du ikke får start om morgenen når du skal på jobb!
Hilsen fra Tromsø. Solgte den og kjøpte toyota avensis jippi starter fint selv om det har vært sprengkulde i lange perioder.
Anonym
22:31 5.03.2007
Hva med en Peugeot 307 SW...? Den er heeeeeelt fantastisk. Plass til 7 seter og har glasstak. Det er min drømmebil :o) Har hatt den et par år og er superfornøyd :o)
Anonym
20:06 27.03.2007
Har en Chevrolet Startcraft, romslig og god plass, litt stor kansje og ett minus med drivstoff forbruket.
Anonym
18:34 15.04.2008
jeg har renault scenic og jeg digger den!!! utrolig ok bil!:)

ikke hold imot meg at jeg er jente nå da!;)
astrid-marie
20:54 26.04.2008
Hold deg unna franske biler generelt...
FjøsBart
19:21 5.05.2008
Skal du ha en romslig familiebil er det ingen på markedet av stasjonsvogner som er romsligere enn Audi A6 Avant. Etter at den nye "looken" kom i 2006 har prisene rast på gamletypen.
Men på finn.no kan du faktisk få fatt i 2008 mod til rundt 400000. Det er importbil, men den er også helt ny.
pappantElise
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)