Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Tvillingvogn eller ikke?
 21:11 22.02.2007
Hei!

Huff, vanskelig valg :p

Lurer på om jeg skal kjøpe tvillingvogn eller ha en kombivogn og en trille.

Jeg har en datter på 10 mndr og venter barn nr 2 i juni.
Så det blir 14 mndr mellom dem.

Hva anbefaler dere? Noen forslag?

Charlix
Sv: Tvillingvogn eller ikke?
 08:54 23.02.2007
hei!
kan vel egentlig ikke anbefale noe, siden nr 2. ikke har kommet enda.. :)
jeg har termin 29.april, og da er førstemann nesten 15 mndr. vi har kjøpt tvillingvogn fra emmaljunga, der er det mulighet for førstemann å sitte oppe eller ligge og slappe av, mens den lille ligger trygt i en softbag. har snakket med flere med to tette, og de var veldig fornøyd med en slik løsning. er jo veldig greit å kunne få med seg begge to på en tur uten assistanse fra far eller noen andre da, spør du meg :)
mammajetix m bolle i ovnen :)
 11:50 23.02.2007
Hei!

Takk for svar ;)

Ja det er sant det. Greit å komme seg litt rundt på egenhånd.

Hvordan er den vognen du har da? Er den bred?
Har du bilde av den?
Charlix
 12:54 23.02.2007
Hei. 14 mnd mellom mine to også. Vi kjøpte en søsken vogn der de sitter i "tog", den minste ligger bak i bagen og den største kan sitte foran. Den er helt genial, ikke tar den stor plass i bil heller, kan slås sammen helt flat. Jeg kan ta med begge på tur alene uten problem så jeg anbefaler å kjøpe en slik en.
Synnøve Finden
 17:00 23.02.2007
Okei.

Er det den phil&ted vognen? Da har jeg sett den i såfall..

eneste jeg har tenkt på er at er det ikke litt dumt å ha en sånn vogn hvis begge trenger å sove?
Charlix
 20:52 23.02.2007
Sånn sett er det dumt hvis begge skal sove ja. Acta graco (?) heter den(husker ikke helt hvordan det skrives). Største mann har bare en dupp om dagen slik at vi triller ikke når han skal sove da. Synes den er genial siden den ikke tar så stor plass, i butikker er den enkel å komme seg frem med og enkel å legge sammen.
Synnøve Finden
 19:31 23.02.2007
jeg anbefaler absolutt tvillingvogn... har 15 månder mellom mine og har hatt god bruk for det.. spesielt når jeg skal ut å trille alene....

jeg har teutonia sin! ABSOLUTT å anbefale! jeg har den nyeste modellen.. den har større hjul foran. svingbare hjul. det beste med vogna er at den er like bred som andre tvillingvogner men MYE romsligere inni!! barna får god plass!! det har vært spesielt fint i vinter. den er også god å trille osv.. har ingenting å utsette på den vogna:) verdt å titte på... :)
to små jenter
 20:01 23.02.2007
Skriver under på denne. Anbefaler Teutonia sin, Team Alu S4!:)
Anonym
 11:09 24.02.2007
takk for nyttige svar ;)

får vel ta en titt på den teutonia vognen da..
Charlix
 15:09 26.02.2007
det må du se litt an. det er 16 mnd mellom mine barn. vi hadde bestemt at vi skulle kjøpe tvillingvogn. sønnen vår på 18 mnd sover svært gjerne ute i vogn. jeg hadde nok aldri komt meg fram fra A til B uten. jeg kjøpte Carena tvillingtrille/søskentrille (tre-hjuling med brems) når sønnen vår var 14 mnd kunne han ikke gå engang. jeg treger ikke på kjøpet.

x-mambo-baby
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------