Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Melder meg inn her jeg også :)
 19:21 20.02.2007
Hei hei. Jeg har to tette, 14 mnd i mellom, har jente og gutt. De er nå 17 mnd og 3 mnd. Går kjempe bra, selvfølgelig slitsomt innimellom men trodde det skulle bli verre. Kan nok bli mer slitsomt etterhvert som minsten vokser til og krever mer. Ser veldig fram til de vokser til og forhåpentligvis får masse glede av hverandre.
Synnøve Finden
Sv: Melder meg inn her jeg også :)
 21:01 20.02.2007
Heisann:)

Jeg har to tette, mine er litt eldre, 2 og 3 år nå...12mnd & 15 dager mellom mine:)

Det er til tider slitsomt ja....jeg jobber 100% i bhg og er 100% alenemor.

Men trodde virkelig at det kom til å bli verre...mye verre!! Men det går faktisk kjempebra! Nå er de så store at de leker fint sammen og har mye selskap i hverandre...har gutt og jente:)

Den tiden som var mest travel hittil var egentlig da minste var ca 6 mnd og sønnen min var 1,5 år....men ting går seg til...nå har jo minste kommet i en voldsom trassalder da så det er jo en prøvelse til tider hehe:)

MyTwoPrecious
Sv: Melder meg inn her jeg også :)
 22:01 20.02.2007
Tenkte meg til det at den tiden kommer til å bli den "verste". Men hva med tiden når de er 1 og 2 år? Er veldig spent. Krangler de mye forresten? Ser på andre søsken som det er lengre mellomrom mellom så er det en del krangling om min og din..
Synnøve Finden
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------