Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Flere med tre tette?
 22:02 16.02.2007
Jeg har tre tette barn, eldste tette var 13,5 mdr da tette nr to kom, og da tette nr tre kom, var tette nr to 15,5 mdr.. Dvs jeg har fått tre barn på 2 år, 5 måneder og 8 dager!! Flere som er i samme situasjon, med tre tette barn? Mine kommer til å starte på skole tre år på rad!
Anonym
Sv: Flere med tre tette?
 22:30 16.02.2007
Hei hei!
Har tre tette jeg, men ikke så tett da.... :o) Eldste var ett år og fjorten dager da nr to kom, nr to var to år, en mnd og sytten dager da nr tre kom.
Hvordan syns du hverdagen er? Hvor gammel er yngstemann? Min yngste er fire mnd.
ajas
 22:53 16.02.2007
Hei! Morsomt å høre fra deg!! Jo, her går det rimelig i ett om dagene, 3 bleiebarn krever sitt, hehe.. Men det går forbløffende bra egentlig! Barna mine er nå 2 år og 10 mdr, 1 år og 9 mdr og yngstemann er 5 måneder. I tillegg har vi en på 7,5 år. Hvordan synes du hverdagen er da? Jeg er hjemme med de tre minste om dagene, men tenker å få ca 50% barnehageplass til hun eldste fra høsten av. Har du mange barn hjemme?
m@mm@ til 4
 21:51 17.02.2007
Hei igjen!
Har heldigvis bare to bleiebarn jeg. Eldste sluttet heldigvis en mnd før minste frøkna ble født. Hverdagen går stort sett iett, men mye bedre enne hva jeg hadde trodd :o) Eneste er vel når jeg skal ut alene med alle tre, da hender det jeg blir en smule svett før vi omsider kommer oss ut. Jeg er hjemme med alle tre, men det hender svigers har de to eldste et par timer en dag eller to i uka. Er virkelig overrasket over hvor greit ting går, men mye kan skje enda :o) Har også lurt på og få de to eldste i barnehage en dag eller to i uka fra høsten av. De har jo godt av og være med andre barn og.
ajas
 15:30 2.03.2007
Oppdaget denne siden først i dag.
Jeg har 3 tette. Men ikke så tett som dere. Har 3 år og 5 mnd mellom mine. Og har alle hjemme.
Litt overrasket at dere har det og. Synst alle hiver eldstemann i barnehage når det kommer en ny baby. Kjenner ingen som har to hjemme en gang. Men har søkt halv plass til treåringen nå. Så hun kan få litt venninner.
titsi
 21:06 2.03.2007
Jeg har tre tette og. 21 mnd mellom de to første og 15 mnd mllom 2 og 3. 3 år og 16 dager fra 1 til 3. Nå er eldstejenta snart 5 og minstemann snart 2. Største begynte i barnehagen da hun var 3,5 og det var mest for hennes del. Fint for henne med jevnlig kontakt med jevnaldrende. Hun går tre dager i uken. Jeg synes det er enklere å være hjemme med flere unger enn bare en. Da har de selskap i hverandre, og ungene leker stort sett fint. Litt krangling er det så klart, men ikke mye. Jeg hadde tre bleieunger tre måneder og det er ikke akkurat bleieskift som har vært det mest slitsomme. En kommer fort inn i en rutine på det!!!

Til høsten har vi søkt 60% barnehageplass til alle tre. Så jeg tror det er da hardkjøret begynner!!!
kalana
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------