Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 9-12 år

For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
Barn og nett
 11:34 16.02.2007
Hva gjør man? Gikk nettopp gjennom msn-loggen til datteren min på 10 år, og fant at hun har chattet med en som ber henne slå på cam, vise magen, og truse osv... Jeg ble helt kvalm! Jeg konfronterte henne med dette, og hun sier det er en hun og en venninne "møtte" på popit. Men hva gjør man, melder man fra noe sted eventuelt til hvem? Æsj, det var dritekkelt å lese!
Anonym
Sv: Barn og nett
 13:21 18.02.2007
wow!!!!!!! føler med deg, det er nifst! men vanskelig å følge med på alt. Vi har rett og slett måtte sitte i nærheten når barna er på nett, men da tråkker vi jo litt påderes private arena også, vanskelige greier...
75 modell og mamma til 6
 00:49 22.02.2007
Barna våre har forbud mot chatting. Det er strengt forbud her i huset. Det var et av kriteriene for at de i det hele tatt fikk internett hjemme hos oss. Det er for mange syke mennesker i verden.
Bambino&brødrene
 15:11 28.02.2007
Så ekkelt da!! Her har dem fått lov til å få msn, men da bare med venner. De får heller ikke lov til å oppgi msn adressen sin til folk dem ikke kjenner, og vi skal vite hvem de har på listene sine.....Våre sønner har selv fått med seg via nyheter hvor farlig det kan bli med fremmde på msn og sletter selv de som måtte komme inn på msn og som dem ikke kjenner......
lillemeg70
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------