Har du et barn som sliter litt med vennene sine kan du lufte frustrasjonene dine her, få gode tips eller gi andre gode tips. Dette er et av de virkelig vanskelige forholdene ved det å være foreldre.
Vennlig hilsen jordmor Siri
holder dere barnebursdag på selve dagen eller legger dere dem til helg?
09:46 11.02.2007
og hvor mange ber dere?
min sønn blir 5,lurer på om vi skal be alle guttene som han skal gå sammen på skolen med,(guttene på samme avdeling i barnehagen) eller bare de han er sammen med?synes det er vanskelig dette jeg.
Sv: holder dere barnebursdag på selve dagen eller legger dere dem til helg?
20:25 11.02.2007
Siste året i barnehagen ville jeg nok bare invitert dem som han leker mest med. Hvor mange du ber kommer jo an på økonomi, plass, hvor mange han ønsker å be og hva du tror du orker å holde orden på...
Min gutt er såpass trøtt etter barnehagen at det er uaktuelt å ha bursdag på ettermiddagen, så vi har feira i helga.
15:45 23.08.2008
Vi har lagt selskapet til helga, så kan vi ha både barneselskap og familieselskap samme dagen, så er alt samlet på en dag :) I barneselskapet inviterte vi 14 stk, og da bare de han har et forhold til + noen vi visste han kommer til å gå i klasse med på skolen. Syns det er en kjekk situasjon der de kan bli litt trygge på hverandre før skolestart. :)
16:17 30.08.2008
Vi feiret familieselskap når han hadde bursdag, på en fredag, reiste på ferie dagen etterpå.
Barneselskapet feirer vi nå på tirsdag. Jeg jobber både helg og uke, så det er greit å ta feiringa en dag jeg har fri både dag og kveld.
10:48 18.09.2008
Blir noenganger frustrert når bursdagefeiringen er lagt til ei helg... Da er det så mye annet som skjer, og annenhver helg er de hos faren sin som or et stykke unna....
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem