Ord kan ikke beskrive hvor mye du betyr for meg, for oss alle! Men det er godt og få skrevet det ned alikavel, så andre får se hvor snill du er..
Du har ALLTID tatt vare på oss, meg og mine 2 søsken. Du har stilt opp på det som var, og støttet oss gjennom godt og ondt. Pappa jobbet jo med langtransport, og du var alene om ansvaret i mange mnage år. Du sørget alltid for at vi fikk være med på det som var, selv om pengen ikke strakk til. Du gjorde det for at du elsket oss! Du har vært gjennom så ufattelig mye vondt og vanskelig. Da vi barna flyttet ut så ble jo pappa kreft syk, og ustabil. Men du stilte opp, 100%, dag og natt var du der både for oss, og han. Du var sammen med pappa på sykehuset hele tiden, helt frem til slutten, og du var så sliten mamma.. men du stilte opp igjen, og tok deg bestandig tid til og kome og hilse på barnebarna dine, som er alt for deg i verden! Vi savner alle pappa veldig mye, men vi vet også det at eter han døde så kunne du ta vare på deg selv igjen, du solgte huset og kjøpte deg en nydelig leil, og begynte og leve. Du aner ikke hvor stor forskjell det er på deg, du har kommet deg styrket gjennom dette, og har føttene så godt plantet på jorden. Det er aldri et nei til noen, du stiller opp uansett, og jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort uen deg. og jeg har jo selv en mann som kjører langtransport, og er alene med 2 små barn, og du er her for meg uansett når jeg måtte trenge deg. Og vi skal snart gifte oss, og det er mye planlegging, men du stiller opp for meg, og støtter og hjelper, jeg setter så uendelig stor pris på din hjelp. Som jeg skrev tidligere, ord kan ikke beskrive dette, og jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for og gjøre gjengjeld. Du gir og gir, men krever absolutt ingenting tilbake. Du er unik mamma!
Jeg ser at du har det så godt nå, og det er deg så fortjent.
Jeg er kjempegla i deg, du er VERDENS BESTE mamma! |