Her kan du skrive en liten hyllest til akkurat din mor, og så sende henne linken etterpå hvis du har lyst til å dele den med henne også:-)
Man kan aldri få nok ros!
Vennlig hilsen jordmor Siri
savner deg mamma...
10:40 8.02.2007
...så sitter jeg her igjen. Tårene triller og jeg savner deg mamma'n min! Mistet deg så altfor tidlig!! Lurer mange ganger på om du kanskje er med oss alikevel. -Ser du oss fra der du er nå? Ser du de nydelige barna mine, som dessverre aldri får lære og kjenne en bestemor som jeg vet ville elsket dem like høyt som jeg gjør!? Morsdagen er her snart igjen, og hva ville jeg ikke gitt for og kunne latt deg få vite hvor gla' jeg var og fortsatt er i deg!! Du var alltid der for oss! En støtte og armkrok og krype inn i når resten av verden ikke forstod oss. En klem og et godord var alltid med på veien. Du gav oss selvtillit og styrke til også og vite når det er greit og ikke ha alltid rett. Du lærte oss og se lenger enn oss selv, og gjøre vårt beste når vår styrke var tiltrengt. Så mange fine, gode minner, og så altfor kort tid til noen gang og få takke for det vi faktisk fikk av deg. Aller kjæreste mamma'n min! Jeg kunne ikke fått en bedre mamma enn deg! Håper bare jeg kan klare og bringe noe av det du lærte oss videre til mine små. Takk mamma, for de årene vi fikk med deg. Håper du har det godt der du er nå, og kanskje sees vi igjen? Men ikke riktig ennå.......jeg har for mye og passe på her nede, og jeg har allerde bestemt meg, -mine barnebarn skal få den bestemoren mine barn dessverre ikke fikk! Gjennom meg skal de få litt av deg de også!! Kjempegla' i deg, mamma!
gullungemamma'n m 3. på vei;-)
Sv: savner deg mamma...
10:42 8.02.2007
Ååååh, føler sånn med deg..Mistet også mammaen min i altfor tidlig alder. Hun var bare 44 da hun døde:(
Men det går bra...har så masse å leve for, og det har jo du også:)
Tror de e med oss uansett eg.
Goodyear /m passasjer
12:19 8.02.2007
Jeg må bare si meg helt enig og litt godt å se at det er flere som har det slik som meg. Selv om det nå er 20 år siden min mor døde så er i grunn savnet like stekt. Joda jeg vet at livet går videre men der er et tomrom som aldri kan bli fylt.
marie-s
13:43 8.02.2007
Jeg har det også slik som deg. Mamma døde da jeg var åtte år, søstera mi tre. Selv var hun 36 år og slett ikke klar for å forlate livet. Mange ganger tenker jeg at det er urettferdig at den snille mammen min skulle bli borte så tidlig, men sånn er det jo, så da får vi bare leve med det og gjøre det beste ut av det. Savnet vil vi nok aldri bli kvitt, men noen ganger er det godt også. Jeg snakker med mamma både titt og ofte. Jeg er sikker på at hun ser datterdattera si og er stolt av henne.
Oktober
19:18 8.02.2007
off så trist. stakkars dere
ulla,mkrølltoppen&litletulla
00:48 9.02.2007
Åh, trist ...
Føler med dere. Jeg tok mora mi for gitt helt til jeg flyttet mange land unna. Nå ser jeg hva jeg hadde.
Vi bør ale bli minnet om innimellom at vi må ta vare på hverandre. En dag er det for sent.
Takk for at dere minnet oss på dette, dere som har mistet mamman deres!
Northernlights
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem