Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 9-12 år

For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
Super side for morsomme bukselapper!
 17:08 3.02.2007
Jeg er forholdsvis ny i forumet, og syns dette er et supert sted for oss med barn. Har selv to gutter på 8 og 13 år.

Jeg vil gjerne dele en super nettbutikk jeg nylig kom over - www.esteldesign.com, det er et norsk firma som produserer og selger morsomme og fargerike strykelapper til barneklær - noe jeg personlig forgjeves har prøvd å finne i årevis! Med to aktive gutter i "verste" alder har jeg ofte fortvilt over hull og rifter i klær - spesielt siden jeg ikke er særlig stø til å sy og lappe. ;) Så jeg tenkte at det kanskje fins fler der ute som har lett etter akkurat dette, og nå fins det altså råd!

Jeg anbefaler dere til å ta en titt på utvalget deres, de har utrolig mange morsomme motiver. Jeg kjøpte 3 merker av dem som jeg fikk i posten i dag, og de er enda finere i virkeligheten enn på bildene! Alle tre var strøket på guttas bukser på et øyeblikk, og guttene mine syns nå de er tøffest i gata! Billig var det også, og utrolig rask leveringstid. Endelig fins det "bukselapper" å få fatt i igjen! :-)
Zanale
Sv: Super side for morsomme bukselapper!
 15:38 5.02.2007
Linken virker ikke...
Virtuell pipette
Sv: Super side for morsomme bukselapper!
 21:16 6.02.2007
Linken virker den. Du må bare passe på å ikke få med siste komma i setningen hvis du prøver å kopiere samt lime inn linken på ny side og trykke enter.

Super side! Den er lagt til favorittene mine:-)
hillan78-Gutt.2/4-06
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------