Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
noen her som har kjøpt søsken/tvillingvogn i sverige?
 11:55 1.02.2007
og som vet hva de koster der? får to tette så jeg tror jeg trenger en sånn vogn nemlig...
Anonym
Sv: noen her som har kjøpt søsken/tvillingvogn i sverige?
 11:38 2.02.2007
Jepp, har kjøpt på Babyproffsen på Nordby. Merket heter babytravel og vi kjøpte den på tilbud til 3500,- (de solgte ut 2005 modellene i fjor sommer) er litt usikker på hva som er fullpris, men gå inn på hjemmesidene deres www.babyproffsen.se/nordby og sjekk der. Hvis du ikke får opp noe pris, så kan du jo ringe de og sjekke om de har noen igjen av 2005 vognene (de hadde iallefall det like før jul når jeg var nede, den er marineblå med khakifargede detaljer).

På happyland på svinesund har de også en vogn fra ABC som jeg tror koster rundt 3000,-, men her får du bare softbag til babyen, anbefaler deg også her å gå inn på www.happyland.se å sjekke.

Håper dette var til litt hjelp!
grandis
 19:51 3.03.2007
ser det er lenge siden innlegget ble skrevet men svarer fordet jeg...:)

kjøpte samme vogn som deg men var ikke fornøyd med den.. altfor dårlig dempning, kunne ikke sette ryggen helt opp og største ville sitte helt opp så fikk ikke støtte til ryggen.. dårlig plass under vogna til varer.. fikk ikke inn en passe stor bærepose fra rema engang...:(

så kjøpte en ny... kjøpte da teutonia sin vogn på happyland.. den nyeste modellen og den kan jeg VIRKELIG anbefale.. koster litt mer men den er veldig bra!!!! god plass til barna selvom vogna ikke er noe bredere ( den er bredere innveldige mål:) veldig bra dempning så god å trille både for deg og barna:)
to små jenter
 23:09 21.03.2007
Jeg skal ikke starte noen stor diskusjon her nå, men jeg må bare si at jeg er veldig fornøyd med vogna. Når det gjelder plassen under vogna er den helt OK, problemet er åpningen under vogna, men etter litt prøving får du dreisen på å plassere ting der også! Har brukt vogna både på asfalt/snø og grus fra minsten var 1 uke, og synes han har ligget bra. MEN har droppa hardbagen jeg brukte, syntes den var litt smal, fikk ikke plass til "vinterutstyr" i den, den egner seg nok best til mildere årstider, så nå bruker jeg en thermopose fra Simo og har ryggen helt flat. Når det gjelder storebror så er han bare 13 måneder og er storfornøyd både med å sitte å titte og sove når det er tid for det. Synes også vogna er kjempegod å trille pga svingbare forhjul og at den er forholdsvis smal!

Men det er min mening, og som jeg har nevt tidligere; jeg og guttene mine er i allefall kjempefornøyd med denne vogna!
grandis
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------