Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Sacco og GUTTEbanden!
 23:00 30.01.2007
Heisann.

Jeg bare lurte på hvilken vogn du brukte til guttene dine. Får to stykker som er like tette, og har ikke peiling på vogner.
Anonym
Sv: Sacco og GUTTEbanden!
 13:48 2.02.2007
Hei=)

Vi kjøpte en troller søskenvogn. Det er trehjuling. Kjøpte en mykbag til minsten i tillegg. Veldig fornøyd med vogna.God å trille med.
Sacco og GUTTEbanden!
 16:59 5.02.2007
Takk for svar, men jeg finner ikke den på nettet...har lyst til å se bilde. Hvor kjøpte dere den? Kan eldstemann ligge?

Er altså jeg som er HI!:p
Riga+hippiesnulla & piratspira
 10:27 6.02.2007
Ryggene er separate, så barna kan ligge/sitte uavhengig av hverandre.

Vognen er kjøpt på barnevognhuset. Er det Rudo det heter tro? Kostet vel 2500 kr ca pluss mykbag til 500 tror jeg. Du må kjøpe regntrekk og myggnett utenom. Her ligger det noen bilder av vogna, ikke de beste bildene men du får en ide om hvordan vogna ser ut.

http://pic2.piczo.com/stor-og-liten/?g=17842477&cr=2

Sacco og GUTTEbanden!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------