Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Spisesteder som er bra når man ammer/har barn

Her kan du legge inn dine erfaringer fra steder du har vært der det er ok å være med barn. Der de har lekerom og hvor man kan amme, skifte bleier og hvor folk ikke tar seg nær av at det er barn. Legg inn navnet på resturanten, cafeen, bakeriet osv og i hvilken by det er i headingen. Så legger du adresse og en beskrivelse av stedet i selve innlegget. Så kan man etterhvert kommentere i en lenke under dersom man selv eller andre har vært der senere og det har skjedd endringer.
Dette er den enkleste måten å dele disse opplysningene til felles glede på:-)
En oppfinnsom bruker kom på ideen -så takk for det!
2 plasser i Oslo (Bakeri på S&S og Brunellos)
16:01 29.01.2007
BAKERI STEN OG STRØM.
Va i Oslo (kommer fra Tromsø) rett før helga.. Den ene dagen var vi innom sten og strøm. På bakeriet i 1. etg. tenkte vi å sette oss litt. Tenkte at lita(6 mnd) skulle få en grøtskvett, vi er akkurat i tilvenningsfasen. Ba om en skvett kokt vann til babygrøt, i en kopp ol. sammen med det vi handlet. Å gjett.. Jeg måtte betale 5,- for 1/3 fylt kopp med kokt vann! Ikke hadde hun t-skje å låne ut heller.. Så en liten kopp kokt vann var alt.. Handlet mat til oss selv utenom så vi snyltet ikke på cafeen heller.. Så ikke det før etterpå at vi hadde betalt for vannet..
Syntes det er helt latterlig elendig når jeg ber om en skvett kokt vann til en baby, at det skal koste penger! ALDRI MER DIT HVERTFALL!

BRUNELLOS i Ritzenhoffs gate
En Italiensk restaurant vi fikk anbefalt. Var litt spent på hvordan de ville reagere når jeg kom med barnevogn og greier klokken 20 om kvelden.. Men de kom løpende ut to menn for å hjelpe oss opp de 3 trappe trinna når vi kom. De gikk å trippet rundt vogna mens lita sov. Når hun våknet var kom de rett som det var bort å hilste på henne. De sytes det var kjempekoselig med en liten baby, og det var ingen som sa noe når hun gråt litt.. De kom bort til vogna å sa hade når vi skulle gå, og hjalp oss ut.. Var riktig nok ingen lekerom der ol. Men for oss me vogn og baby var det helt topp.. Og best av alt!
DEN BESTE PIZZAEN JEG NOEN SINNE HAR SMAKT ! ! !

Elin-mamma til Jonas å Elise:)
Sv: 2 plasser i Oslo (Bakeri på S&S og Brunellos)
22:16 11.03.2007
Brunellos er flott! Har ete lunch der ein heil masse sidan mannen min jobba like ved. Dei er så greie dei som jobbar der :) Og god mat!!

Heilt overgidd over bakeriet på SS, heilt sjukt at ein må betale for litt kokt vatn til graut! Jeez!
tosofo y el chiquitin
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)