Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
25 mnd mellom nr1 og nr2, 19 mnd mellom nr2 og nr3 :o)
 13:23 29.01.2007
Er 23 år gammel nå og minstemannen er 1 år og 3 mnder :o) Bor i stavanger,hvor vi trives som polmmen i egget!! ;o) Noen andre der ute??
Anonym
Sv: 25 mnd mellom nr1 og nr2, 19 mnd mellom nr2 og nr3 :o)
 17:23 29.01.2007
Godt og vite at det ikke bare er jeg som er "ung" med tre tette :o) Det er 1 år og 14 dager mellom de to eldste og 25mnd mellom nr to og nr tre. Eldste frøkna er snart 3,5år og guttebass snart 2,5år mens minste frøkna er 3,5mnd :o)
ajas
 17:26 29.01.2007
selv blir jeg 25år i februar
ajas
 18:18 15.02.2007
Ja det er nok sikkert fler av oss der ute også ;o)
Leste på profilen din...jeg derimot er ikke suuuuper tolmodig...men nok tolmodig for 3 barn sier jeg selv da :oP Prøver å få mine til å bli ganske selvstendige og ha go selvdisiplin....Funker bra...sånn av og til *LOL* :oD De er snile da...og gode å ha med å gjøre :o)))
inzaidaz
 18:19 15.02.2007
Er foresten HI...glemte å skrive det :oP
inzaidaz
 22:39 16.02.2007
Enig med du :o) Prøver også å få mine til og bli ganske selvstendige og god selvdisiplin er veldig kjekt. Mener en ikke skal hjelpe barnet med det du tror det kan klare selv. De er ganske snille, stort sett, de er jo søsken ;o)
Ikke like lett bestandig og dra ut alene med alle, da guttebass på 2,5 er inne i en "artig" trass periode. Ellers så har ikke minste frøkna gjort så mye ut av seg enda da, blir spennende og se om et år ca.
Går barna dine i barnehage/barnepark?
ajas
 17:28 19.02.2007
Alle mine går i barnehage siden jeg går skole, og de stortrives i barnehagen :o))
Mellomste min på snart 3 er også i en trass periode....av og til klarer jeg ikke helt å se det morsomme i det...hehe :oP Blir nok litt sliten av å mase på han når han aaaaallldri hører etter :oP hehe. Men det går vel over som alt ant :o)
Hvor holder du til i landet da?
inzaidaz
 11:04 20.02.2007
Det virker som om eldste frøkna på 3,5år er over den værste trassen nå, HELDIGVIS!!! :o) Men til gjengjeld så er hun så utrolig bestemt og forferdelig sta, men da vet hun i hvertfall hva hun vil ;o)
Tenkte jeg skulle prøve og få de to eldste i barnehage en dag eller to i uka i fra høsten av igjen.
Vi bor i Hønefoss, Ringerike kommune.
ajas
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------