Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Mine, dine og våre barn

Denne debatten er for alle som ikke er medlemmer av en kjernefamilie, og det er vel de aller fleste. Her kan du komme med hjertesukk og dele erfaringer med andre så mye du orker!
Her er anonymknappen tatt bort.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Såå vanskelig!!!!!
11:51 28.01.2007
Heisann! Jeg som skriver her lurer på hva jeg skal gjøre. Har samboer og en nyydelig sønn på 3 år. Problemet mitt er at jeg har så lyst på flere barn, iallefall 1 til. Det har ikke han og dette har ført til at vi har glidd litt fra hværandre. Jeg føler at jeg ikke vil bli helt " fornøyd" med 1 barn...Nå må dere skjønne dette rett, jeg elsker sønnen min å han er alt for meg!! Jeg er 100% lykkelig med han i huset!!!!
Men har lyst på flere...dette visste min samboer da vi snakket om å få vår 1 sønn, at jeg hadde lyst på iallefall 2 barn!! Nå lurer jeg på om jeg må gå fra han og finne en som vil ha barn med meg? Men har jo ikke lyst at sønnen min skal bli "pendlerbarn".... Synes dette er såå vanskelig....Måtte kunne ha vist litt om fremtiden!!!
Anonym
Sv: Såå vanskelig!!!!!
12:07 7.02.2007
Vet akkurat hvordan du har det!!! Min mann har 2 fra før,og jeg ei datter,og jeg vil ha 1 til,fordi jeg vil ha familie med mannen min,og fordi jeg vil at datra mi skal ha søsken,dessuten vil jeg gjærne det selv også,siden jeg har delt omsorg,savner barn:) Dette er faktisk på vei til å ødelegge for oss,for da vi møttes ville han ha 1 til,men han har forandra mening!!!! sikker fordi han jobber mye,men jeg kan ikke la dette ødelegge for meg. Men vi har ingen barn sammen,så sånn sett er det ikke så mye som binder meg til han,missforstå meg rett,jeg elsker mannen min,men jeg var veldig klar på dette,og det er noe jeg ikke vil gi slipp på.
Mille32
09:18 8.02.2007
Ja, jeg blir bare mer å mer sikker på at jeg vil ha flere barn!! blir bare SÅ lei meg når han sier at han ikke vil ha flere...igår gråt jeg meg i søvn....Har tenkt litt på å gå til et familiekontor....bare for å snakke sammen å kanskje skjønne hværandre litt bedre. Min kar er en som ikke sier så mye!
Anonym
09:41 8.02.2007
Min mann har heller ikke spesielt mange ord i en sånn sammenheng,og det er SÅÅÅ frustrerende,for jeg føler jeg er helt aleine om dette,og det er ikke en god følse!
Mille32
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)