Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Barnet mitt sliter psykisk

Dette er debatten for deg som lurer på om barnet ditt sliter litt mer enn andre. Enten for en kortere eller en lengre periode. Her kan du spørre andre til råds eller gi gode råd og erfaringer videre.
Dette er ikke noe lett område å snakke med andre om, men kanskje verdt et forsøk allikevel? Og husk for all del at det er mye som er normalt også!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Sønnen min på 7 år har angst.. Hva gjør jeg?
19:02 26.01.2007
Det har skjedd noen ganger da han har lagt seg. Han sliter med å puste og tror han skal dø...
Det er forferdelig.. Jeg sitter med han og vi snakker og snakker om koselige ting. Ting han gleder seg til etc. Etter noen timer går det over og han får sove. Snakker vi ikke lenge nok og han ikke er trøtt nok så kommer angsten igjen.

Jeg har hatt angst før. Et par ganger bare. Og vet hva det kommer av.

Skjer det en gang til så drar jeg til lege med sønnen min. Hva vil legen gjøre? Vil han gjøre noe i det hele tatt? Hvorfor har sønnen min angst? Kan ikke se noen grunn..?

Er det noen med erfaring? Noen andre?
Anonym
Sv: Sønnen min på 7 år har angst.. Hva gjør jeg?
19:51 26.01.2007
Datteren min hadde problemer en stund. Litt annen type angst. Hun fikk henvisning av legen, til barnepsykolog. Da vi fikk time, var det blitt mye bedre. Så vi avbestilte. Nå er det nesten borte.
Like greit å prate med noen om dere føler dere trenger det.
barbafru
Sv: Sønnen min på 7 år har angst.. Hva gjør jeg?
11:48 18.03.2007
Hei,hvordan er det med sønnen din nå?
Jeg sliter selv med angst,så vet hvordan det er..Man sier jo at det er arvelig.Har en sønn på 9år.Har har ikke direkte angst,men er veldig skeptisk til alt mulig.Og han tenker mye negativt.Kanskje litt "pysete".Hjemme er en for det meste åpen og blid,men når vi er andre steder,føler han seg absolutt ikke trygg.Han vil helst ikke gå på skolen heller..,så det blir mange tøffe dager.
Håper at sønnen din vokser det av seg.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)