Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hei alle sammen
 20:25 21.01.2007
Har ikke vært noe aktiv men lest engang i mellom. Oppdaget dette forumet i dag. Kan jo være et sted å spørre om råd og gode tips når det skulle trenges.

Jeg har 14 måneder mellom mine to, gutt først og så jente. MInstejententa er snart 5 måneder
Er kjempe kost og slitsomt til tider. Ser at de har masse glede av hverandre. Håper det blir litt liv her inne og at man har tid til å titte innom. Kanskje det som kan være problemet for mange av oss:-)
To.små.vakre
Sv: Hei alle sammen
 19:05 24.01.2007
Hei du:)
Ser ut til at vi også skal bruke dette forumet om en stund. Fant ut at jeg er gravid i dag!
Vi er kjempeglade, og litt omtumlet av dette. Det kommer til å bli 14 måneder mellom våre også. Har en jente på litt over 7 måneder.

Jeg vil gjerne høre dine erfaringer med å være mamma til 2 så tette!

Vi er i en livssituasjon som gjør at mannen min er borte over lengre perioder, og vi har ingen familie som bor i nærheten. Dette gjør jo at en tenker at det kommer til å bli tøft. Vi har tenkt at minstejenta skal få plass i barnehage etterhvert, men bare for noen timer av dagen. Kanskje det hjelper litt....

Hjelp!!! Klarer vi dette? :-) :-)
Anonym
Sv: Hei alle sammen
 19:58 25.01.2007
Hei!

Opppdaget dette forumet idag, og det er jo her jeg hører hjemme! Har en gutt på 14 mnd, og venter en gutt til om 2 mnd, så de blir jo tette, men vi gleder oss masse! Har ikke barnehageplass, satser på å ha de begge hjemme en stund, vil ikke ha han hos dagmamma når jeg er hjemme!
tvillingen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------