Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Spisesteder som er bra når man ammer/har barn

Her kan du legge inn dine erfaringer fra steder du har vært der det er ok å være med barn. Der de har lekerom og hvor man kan amme, skifte bleier og hvor folk ikke tar seg nær av at det er barn. Legg inn navnet på resturanten, cafeen, bakeriet osv og i hvilken by det er i headingen. Så legger du adresse og en beskrivelse av stedet i selve innlegget. Så kan man etterhvert kommentere i en lenke under dersom man selv eller andre har vært der senere og det har skjedd endringer.
Dette er den enkleste måten å dele disse opplysningene til felles glede på:-)
En oppfinnsom bruker kom på ideen -så takk for det!
Kult Cafe på sølvbertet, stavanger! :o)
18:32 21.01.2007
Der pleier jeg å være mye :o)
Gode barnemenyer, god sofa om man skal amme, og Kjempegod kakao og gulrotkake! :o) Eneste som er litt dumt er at det er litt fult til tider. Men anbefales på det sterkeste!!!

:o)
inzaidaz
Sv: Kult Cafe på sølvbertet, stavanger! :o)
15:52 2.03.2007
Jeg datt inn på Kult Cafe etter anbefalingen til hovedinnlegger. Hadde med min sønn på 3 år + baby. Opplevde stedet som alt annet enn barnevennlig!! På bordene sto det telys i lave holdere, totalt uimotståelige for eldstemann, som endte med å søle stearin på et av bordene idet han blåste ut lyset. Jeg satt og ammet babyen da dette skjedde, men fikk likefullt kjeft av servitrisen, som sa jeg måtte passe på sønnen min, og nå måtte hun vaske stearin av bordet osv.

Følte meg alt annet enn hjemme på dette stedet, og vil fraråde mødre med små barn å gå dit!

(Det hører med til historien at mannen ved nabobordet nesten startet en liten brann med avisen sin.....så de lysene var uegnet for både store og små, tydeligvis.)
Saralee
14:34 22.05.2007
Det er god plass til vogn. Men jeg savner stellerom. Måtte skifte oppå dolokket...
Blåbærlyng - jenta kom 14.04
21:21 9.07.2007
Hos narvesen får du nøkkelen til stellerommet i under etasjen:)
Anonym
15:09 12.07.2007
Vi fikk beskjed om å flytte vogna selv om snuppa lå og sov og det var god plass til å gå forbi.
krøllis:)
21:24 18.08.2007
Det står vel skilt på døra der om at vognene skal plasseres på utsiden... det er jo ikke noe kjekt, hverken med eller uten baby oppi... ? Synes pastabakeriet og bagel buddy er mye bedre alternativer. Når det gjelder maten så er jo den halvfabrikat på Kult cafeen... PS Gulrotkaka på Chocco bocco er MYE bedre :-)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)