For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
Bursdag til besvær
15:02 15.01.2007
Guten min går på ein liten skule med under 30 elevar totalt frå 1. til 7. årstrinn. Eg synst at når ein har bursdag og det er så få ungar så får ein invitere alle. Ein kan ikkje begynne å plukke. Er ein 5 i klassen må ein invitere alle, sjølv om det er ein ein ikkje likar... Dette har vi holdt på, men no er det vanskeleg å argumentere for det, for desverre er ikkje alle foreldre einige i det, tydelegvis.
I dag kom guten min heim og sa at dei fleste andre på same alder som han (klassen over, hans klasse og klassen under) var invitert i eit bursdagsselskap. Berre han og to gutar til var ikkje invitert. "No for tida er det berre dei populære som blir invitert i selskap - og eg er ikkje ein av dei" seier han med sårheit i stemmen.
Eg synst dette er kjempefrustrerande. Det er så vondt å sjå at han blir stengt ute! Dårlig gjort er det! Veit neimenn ikkje korleis eg skal gripe det an heller... Har sendt ein e-post til rektor om det og ber dei ta det opp på foreldremøte, på generelt grunnlag, men veit ikkje om det er nokon vits i. Ikkje veit eg om eg kan klare å argumentere for å invitere alle neste gang - nesten ingen andre gjer det jo...
VesleMeg
Sv: Bursdag til besvær
18:22 15.01.2007
Hva med et foreldremøte om temaet? Hvis kun noen få ikke blir invitert kan det vel ikke være økonomi eller plassmangel som er problemet?!
blond
Sv: Bursdag til besvær
10:43 18.01.2007
Jeg synes du gjør rett i å invitere alle - og at de som ikke gjør det er "dumme".
Fortsett me då invitere alle, og fortell klart og tyelig at dere gjør dette fordi ingen skal føle seg utestengt.
Jeg synes du bør ta det opp på foreldremøte.
De som ikke har plass kan vel låne gymsalen på skolen eller noe.
FruSiggerud
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem