Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Sex og samliv

Dette er stedet for å dele erfaringer - og kanskje bli litt pirret også?
Med vennlig hilsen
jordmor Siri
Utsende nedentil..
00:40 14.01.2007
Her om dagen fikk jeg meg til å se meg nedentil med speil og det jeg så var ikke mye vakkert: rompehullet så ut som en ekstra ring med hud hadde lagt seg rundt hullet,(vanlig er vel at hullet ser ut som om det ruller seg innover og ikke utover) også var det en klump med hud mellom rompa og skrittet. og skrittet var skikkelig "rotete" DET SOM PLAGER MEG ER AT JEG FØLER MEG SÅ LITE DEILIG OG SEXY!! Kan det være at den har forandret seg etter fødselen. Kanskje den dagen jeg fødte presset jeg så mye at til og med endetarmene begynte å komme ut og skritt utsende har forandret seg fordi det tross alt har kommi et menneske ut derfra.. Hjelp meg noen, kan man operer den fin igjen?
Anonym
Sv: Utsende nedentil..
21:36 14.01.2007
Når du har født ser du ikke ut som om du ikke har født. Du høres normal ut, synes jeg. Vet at bekymringer ang utseendet kan oppta mye energi og gjøre mye med selvtillitt som ikke er særlig stor fra før. Tror du gjør klokt i å jobbe med selvtillitten din og akseptere hvordan du ser ut. Hvis du har tro på deg selv blir du kanskje mindre opphengt i hvordan du ser ut nedentil? Ikke la dette stjele oppmerksomheten din!

Hilsen ei som også har bekymret seg masse for hvordan underlivet er blitt seende ut etter et par fødsler, men som har skjønt at det finnes viktigere ting i livet enn det ytre.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)