Her kan du legge inn dine erfaringer fra steder du har vært der det er ok å være med barn. Der de har lekerom og hvor man kan amme, skifte bleier og hvor folk ikke tar seg nær av at det er barn. Legg inn navnet på resturanten, cafeen, bakeriet osv og i hvilken by det er i headingen. Så legger du adresse og en beskrivelse av stedet i selve innlegget. Så kan man etterhvert kommentere i en lenke under dersom man selv eller andre har vært der senere og det har skjedd endringer.
Dette er den enkleste måten å dele disse opplysningene til felles glede på:-)
En oppfinnsom bruker kom på ideen -så takk for det!
Herlige land i Kristiansand, ikke barnevennlig
23:34 5.01.2007
Utenfor er det skilt hvor det står "små og store er velkommen". På døra står det et skilt med "barnevogner ingen tilgang". Syns det blir litt dobbeltmoralsk jeg. Er jo ikke veldig fristende å sette babyen igjen på utsiden....
Var innom med min nevø (snart 4 år) som er multihandikappet. Han sitter i spesialvogn som ser mer ut som en vanlig vogn enn en rullestol. Da vi kom innforbi døra kom det straks en servitør og beklaget og sa at vogner måtte stå ute. Da jeg svarte at det var en rullestol var det greit, men vi overhørte resten av personalet som tydeligvis trakk påstanden min i tvil.
Hvis de virkelig mener at små og store er velkomne har de mye å gå på når det gjelder imøtekommenhet hvertfall!
Anonym
Sv: Herlige land i Kristiansand, ikke barnevennlig
00:07 6.01.2007
Ja, jeg er helt enig! Herlig land SUGER! Jeg har også tenkt at dette er dobbelmoral. De skylder vistnok på at de har fått pålegg fra brannvesenet om å nekte gjester med barnevogner adgang pga brannsikkerheten. Men brannmesteren derimot, benekter å noen gang ha kommet med en sånn uttalelse...
Elendig service, sure servitører...Eneste grunnen til at de fremdeles er i drift er pga den gode beliggenheten!
Anonym
14:59 7.01.2007
Dette reagerte jeg også på når jeg var på besøk i Kristiansand forrige uke! Vekdig uprofft spør du meg!
Anonym
21:11 29.10.2007
Vi var innom Herlig Land nylig, og strente inn med barnevogn (var det skilt på døra, så iallfall ikke vi det). Vi, og våre to små barn, opplevde den beste servicen og maten vi noen gang har fått. Jeg gir Herlig Land 10 poeng av 10 mulige, og forstår ikke kritikken som andre retter mot stedet.