Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Spisesteder som er bra når man ammer/har barn

Her kan du legge inn dine erfaringer fra steder du har vært der det er ok å være med barn. Der de har lekerom og hvor man kan amme, skifte bleier og hvor folk ikke tar seg nær av at det er barn. Legg inn navnet på resturanten, cafeen, bakeriet osv og i hvilken by det er i headingen. Så legger du adresse og en beskrivelse av stedet i selve innlegget. Så kan man etterhvert kommentere i en lenke under dersom man selv eller andre har vært der senere og det har skjedd endringer.
Dette er den enkleste måten å dele disse opplysningene til felles glede på:-)
En oppfinnsom bruker kom på ideen -så takk for det!
BERGEN
18:21 5.01.2007

La oss samle Bergen i en tråd, lettere å få oversikt da.

Intensity & det glade matvrak
Sv: BERGEN
18:21 5.01.2007

VESTKANTEN - Renovert og fin. Skinnsofa og leker til eldre barn som må være med inn. Eneste negative er at det altfor mye lys og pynt så lillegutt må sitte en stund og se seg rundt før han vil spise.

18:23 5.01.2007

FRIDAYS - Ikke noe stellerom som jeg vet, men betjeningen der er alltid så søte mot barn.

18:31 5.01.2007
Zupperia (usikker på stavingen)
stellerommet var ganske ekkelt når eg var der, men det er store sofaegrupper der og god plass :)
Anonym
22:31 5.01.2007
Det er sant at de har prøvd å pusse opp, men aldri i verden om jeg ammer babyen min i den stanken av bæsjebleier! Men på Lie Nilssen-kaféen ved siden av Safari finnes det mange diskrete hjørner som passer utmerket til amming. :)
moo
22:32 5.01.2007
Dette gjaldt amme- og stellerommet på Vestkanten.
moo
22:42 5.01.2007
Etter at de forandret på innredningen synes jeg også de har blitt flinkere til å tømme søpla. Før var det helt forferdelig der ja.
23:11 5.01.2007
Jeg hadde blitt glad om man skilte disse to funksjonene i hvert sitt rom da - hvem har egentlig lyst å spise på samme rom som det skiftes bæsjebleier? :fnis:
moo
18:53 5.01.2007
LAGUNEN: Ammerommet der er kjempe fint. Har alltid vært rent og luktfritt når jeg har vært der. To røde skinnsofaer og leker til de eldre barna
Mersa & Magnus
19:45 5.01.2007
Galleriet: Fin, avskjermet ammekrok med plass til barnevogner. Godt med stelleplass. Kan anbefales!
sunflowers
22:05 5.01.2007
ERA, 4. etg på Xhibition i sentrum selvfølgelig - brukes mye til DIB-treff...

Og kafeen inni gamle Telegrafen, god plass til barnevogn (husker ikke hva den heter).
Barbalala
23:42 5.01.2007
Malabar heter kafeen på Telegrafen. God plass til barnevogn og egen barnemeny m. f. ex brødskive eller varm mat. Greit nok stellerom i kjelleren.
Kreps-77
22:56 6.01.2007
Cafe Opera er ok. De har barnestoler der. Stort toalett der man kan stelle.
Dromedar i Gågaten er veldig kjekk når man kan sittte ute.
Cappello er bra når man kan sitte ute.Ok inne også, men ikke plass til barnevogn.
Bien Bar på Danmarksplass er grei.Som regel ikke så mye folk der. Heller ikke kjempegod plass til barnevogner.Men kjempekult interiør....

Lisbeat
11:44 14.02.2007
Lie Nilsen på Vestkanten er supert for å kombinere amming og en lett matbit. Man kan sitte litt diskret og der er koseleg.
maggimams
18:20 2.04.2007
Nye Augustin på Galleriet. Eget barnerom med micro
Mamma til Andrés
20:35 13.04.2007
Jeg liker godt Landmark.
Aner ikke noe om stellerommet, men er god plass og deilig atmosfære. Ikke sån kjøpesenter stemning, men litt mer intellektuelt.
dansejentes mamma
21:25 14.05.2007
Cafe Aura i Marken har til og med fått pris for babyvennligheten.
Men om det er stellerom vet jeg ikke. Litt trangt for barnevogner men, vennligheten er det ikke noe å si på.
eirama
22:32 25.05.2007
Tidligere Bergensstudent skal på hjemmereise og lurer på:

Hvordan er det å ta med små barn (Ei på 1 og ei på 4) på pastasentralen?

Og: Har hørt den skal flytte. Når?

Mimre.... Mimre.....
Bia-liten
19:19 28.06.2007
Vel, stellemulighetene er dårlige der, men ellers har jeg både ammet lillegutt der og hatt han med da han nærmet seg året.
Intensity
20:13 9.07.2007
Cafè Erna! Super plass til barnevogner, aner ikke noe om stellerom, men søt betjening i alle fall!
AneB
20:57 18.11.2007
Caffe Italia på Xhibition er et lite barnevennlig sted. I tillegg til at de ikke setter pris på barn i cafeen, sparket de også en ansatt da hun ble gravid. Cafeen har ikke mikrobølgeovn og tillater ikke amming.
Anonym
12:01 16.02.2008
Jeg har ikke født enno, men var på Kaos i Fosswinkelsgate (gå et hakk opp Nygårdshøyden fra Grieghallen) med stor mage sist uke og da fikk jeg gratis sjokoladekake! Den hyggelige damen bak disken sa de hadde gratis kake til alle gravide og ammende! Har ikke sjekket ut stellerommet akkurat men det var i hvert fall hyggelig velkomst :)
niffi&aprilbaby!
19:24 24.02.2008
augustin på galleriet er veldig fint! + for dem.

ammerommene på lagunen liker jeg best.

ammerom på galleriet er pene, men du må betale for å komme inn....

xhibition har ikke ammerom.... stellerom med en liten krakk. ikke bra!

oasen har også fint stellerom, men litt lite. 2 store gode stoler og micro.
førstegangs*mamma
07:33 1.07.2008
Ammerommet på galleret koster ikke penger.

Det koster penger å gå på do der, for voksne. De har egne små toaletter for barn, disse koster ingenting (om jeg husker riktig). Men ammerommet koster ikke noen ting.

LIker ammerommet på galleriet jeg. De har et fint avlukke med gode sofaer og malerier på veggene. Koselig for små barn. Rolig og fint.
Netly
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)