Anne Hopper er sex terapaut som har skrivet masse bra bøker om dette. Gå inn på bokkilden.no og søk på nevnet hennes. Mye spennende. Selv har eg den store boken om elskov, Herlige sex tips og ei til eg ikkje husker nevnet på i farta. (Barna er hjemme, vil ikkje dra frem boka og se på den nå.)
Finnes nok mange andre forfattere, søk på sex hos bokkilden.no, så dukker det nok opp masse bøker.
det er ikke lett å "finne opp kruttet" etter noen år sammen. Vi har lenge snakket om at vi trenger litt nye innspill i ssexlivet, uten at vi har klart å komme opp med noe nytt. Det går i det samme gamle , som forsåvidt sett er veldig bra.Vi kjenner hverandre så godt at vi har funnet ut hvordan vi kan få best mulig utbytte av sexen begge to. Men etter snart 15 år begynner det å skorte på fantasien... Og det kan jo tenkes at det er noe annet som er like godt, om ikke bedre..Men, her om dagen satt jeg på nettet og fikk ett lite innfall. Så jeg gikk inn på bokkilden og bestilte "hot sex" og ett "sexspill". har ikke fått det enda men venter spent, hehe. skal komme med referat, kanskje dette er hva vi trenger?!?