Vaksinering er et omdiskutert tema, det er det ingen tvil om. Det er heller ingen tvil om at vaksiner i hovedsak redder liv rundt om på hele kloden vår og at vaksinasjonsprogrammer har utryddet feks kopper som sykdom. Av 1000 barn som ikke er vaksinerte og får meslinger, så vil ett av dem dø, også her til lands.
Så har man også situasjoner der vaksiner ikke har vært skikkelig utprøvd før man tar dem i bruk, og dette har blitt store tragedier. Feks Thalodomid barna som ble født på 70-tallet.
Før du fatter en beslutning om hvorvidt du skal la være å vaksinere barnet ditt, så ta en skikkelig diskusjon med helsesøster eller fastlegen din, alternativt våre barneleger som du kan treffe på nettprat på www.gullsmokken.com.
Slit debatten med helsa, men fatt ikke beslutningen din på bakgrunn av innleggene her.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Da er det bestemt,fortsetter ikke vaksineringen.Her har dere linker til hva som fins i vaksinene og mer..
Sv: Da er det bestemt,fortsetter ikke vaksineringen.Her har dere linker til hva som fins i vaksinene og mer..
22:37 16.12.2006
Det irriterer meg at man viser til og bruker sånne useriøse sider som det der til å ta sånne avgjørelser.
Anonym
Sv: Da er det bestemt,fortsetter ikke vaksineringen.Her har dere linker til hva som fins i vaksinene og mer..
21:21 17.12.2006
Din irritasjon er bortkastet. Mercola.com er verdens mest besøkte webområde for alternativer til den rådende legemiddelinfiserte sykdomsindustrien som populært kalles helsevesen.
TheNatural
10:54 29.12.2006
Når ble antall treff på en side målestokk for seriøsitet?
Anonym
22:55 13.01.2007
synes absolutt ikke denne siden så så veldig seriløs ut. Hadde ikke tatt mitt valg basert på den nei.
Number 2
12:11 14.01.2007
Skriv vaccine ingredients i søkefeltet til Google. (www.google.com). Da får du opp mange sider der du kan lese om ingrediensene.
gullungens mamma
03:06 15.01.2007
Men når sant skal sies, jeg ble skikkelig imponert da jeg leste at man bruker celler fra aborterte menneske fostere i produksjonen av vaksiner, dette var hepatitt a, vannkopper og mmr. Det med mmr visste jeg fra før, da de visstnok dyrker rødehunde delen av denne vaksinen på aborterterte fosteres lunger. Er noe usikker på om dette kun gjelder amrikanske vaksiner. Ellers er jo som mange vet kvikksølvet fjernet fra de fleste vaksinene som konserveringsmiddel, men brukes fortsatt under poduksjon. Et fåtall vaksiner var 100% frie for dette tungmetallet. Så egentlig er vel ikke vaksinebransjen helt stueren ennå.
Jeg hadde vel egentlig en liten misstanke om at verden var litt av hengslene så på en måte er det berikenede å få det bekrefta på det mest groteske....hi hi ha ha ho ho...ho ho
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem