Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
10 mnd mellom-Går forbausende greit!
16:41 10.12.2006
Har jo vært veldig spent på hvordan det ville bli med 2 små med 10 mnd mellomrom. Nå, snart 8 mnd etter at minsten kom i hus, må jeg bare si det har gått forbausende bra!
Han på 18 mnd er hjemme sammen med oss, går ikke i barnehage. Minsten er 8 mnd og kjempeaktiv. Kan prise meg lykkelig over super blide unger!
Det eneste som er slitsomt til tider, er når minsten ikke vil sove på natta..Da må man sitte våken til både 3 og 4. Jeg og sambo bytter på å gjøre det, de gangene det har skjedd.
Bare en liten rapport fra meg:)
Sacco og GUTTEbanden!
Sv: 10 mnd mellom-Går forbausende greit!
19:41 11.12.2006
Godt å høre. 13 mnd mellom mine, fikk ei jente for to uker siden, da hadde gutten vår akkurat fylt 13 mnd. Har tenkt å ha han hjemme en stund til hvis alt går bra!!
Anonym
20:30 22.12.2006
jeg har oxo 13 mndr mellom mine. De er nå 7 og 20 mndr. Har allerede stor glede av hverandre. går kjenpe bra. Er to blide gutter. Eldste går hjemme sammen men oss hver dag. Ingen problem.
SaDa
13:44 20.01.2007
Godt å høre, Sacco!
Her sitter nemlig jeg gravid med andremann, og det blir ca 10 mnd mellom mine.
Kommer forreste til å kvitte meg med anonymstempelet når jeg har offentliggjort graviditeten!:-)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem