Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 9-12 år

For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
gavetips?
 21:07 29.11.2006
jeg trenger sårt noen idèer til hva jeg skal finne på til nevøen min på 12 år?
jeg står helt fast og eneste jeg får til svar når jeg spør han, er nintendo spill. noe jeg aldeles IKKE har lyst å kjøpe!!

så snille dere, kom med forslag til meg, hva kjøper man til 12 åringer??
imbla
Sv: gavetips?
 23:01 3.12.2006
Hva med ei god bok? Det finnes mange spennende bøker, i bokhandelen er reolene inndelt etter alder.... Eller David Beckham parfyme og/eller deodorant?
frukt
Sv: gavetips?
 23:29 6.12.2006
Hei.
Parfyme/deo er et kjempeforslag. Enig med siste innlegg. Min sønn er snart 12 og han elsker å få slikt. Tror han føler seg stor da. Hva med egen toalettmappe til å ha sakene i? Ellers så ønsker min sønn seg et nytt penal, elektrisk tannbørste og film. Harry Potter og Ildbegeret f.eks.... Utstyr til pulten. Her er det mye kult: Pennholdere, bokser til ditt og datt, skriveunderlag osv...Driver nevøen med idrett??? Hva med noe utstyr til dette?? Ellers så blir min sønn alltid glad for en kul bokser, t-skjorte e.l.
anne69
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------