Dette er stedet for å dele erfaringer - og kanskje bli litt pirret også?
Med vennlig hilsen
jordmor Siri
Jeg vil så mye oftere enn han
13:44 20.11.2006
Jeg har alltid villet mer enn ham, det er jeg som tar initiativet de aller flese ganger vi har sex, og når han tar initiativ er det ved å gjøre meg opmerksom på at han har ståpikk, og så er jeg som må få hjulene til å rulle. Det er akkurat som om han ikke tror han vil/greier å ha sex før han har stå, dvs han gjør ingen tilnærmelser selv så lenge den er slapp.
Vi har snakket litt om dette, og han har sagt at det kanskje er fordi han ikke helt stoler på seg selv og sin potens, og jeg har sagt at det er helt OK for meg å ha sex også uten penetrering, og at jeg gjerne vil bli tatt mer på. Jeg trenger ikke alltid en full treretters-sex, kan gjerne ha litt brødskive-ved-kjøkkenbenken-sex, eller restemat-sex, eller posesuppe sex, det må ikke alltid være full pakke. Selv er jeg ikke nødvendigvis våt når jeg begynner å ta på ham med tanke på å ha sex, det kommer jo etterhvert.
Mmen jeg vil jo ikke "mase" eller "kreve" for mye så han blir stresset og det blir enda mindre på meg...
Det blir ikke sex mer enn én gang i uka, kanskje enda sjeldnere. jeg merker at jeg blir rastløs når det går på 3.dagen uten.
Dette har vart en stund, og blir neppe bedre nå som vi har bestemt oss for å prøve å bli gravide også. Det skal mye flaks til å få vår ukentlige omgang til å klaffe med eggeløsning, så vi kan nok komme til å prøve en stund, gitt.
JEG ER SÅ LEI og dessuten lei meg. Noen som har noen tips? vært i lignende situasjon? kan se inni hodet hans?
Anonym
Sv: Jeg vil så mye oftere enn han
19:47 21.11.2006
Er du helt sikker på at du vil bli gravid med ham? Jeg synes det høres ut som at det ikke fungerer så bra. Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen, men det høres fryktelig galt ut i mine ører. Sex maks en gang i uken - og da med en huleboerpikk.
Kunsten å forføre en kvinne handler om å være der for henne og gi henne det hun fortjener. Jeg tror du skal gå ham litt nærmere innpå ham og få praten på glid. For det er tydelig at han sitter inne med noen temmelig vanskelige tanker.
Har du vært i andre forhold som har vært likt som dette?
Anonym
Sv: Jeg vil så mye oftere enn han
14:33 22.11.2006
Nja, ikke akkurat huleboerpikk, da tenker jeg litt mer sånn wham bam thank you ma'm, han er litt mer sånn 'kjenn her'a", og ler litt, og så er resten opp til meg. Når vi først kommer ordenltig igang, er han med som bare det, med han kan liksom ikke få ting til å skje selv.
Han er enormt kjærlig og kosete, klemmer og kysser masse, ligger i skje og holder rundt meg, så det er ikke det det står på. Han tar jo masse på meg, men jeg får ofte på følelsen at han styrer unna f.eks puppene og rumpa når han ikke har lyst på sex selv. Og det er det som sagt sjelden han har. Han sier han syns det aller beste er å bare være sammen og være nær. "jeg er bare ikke så sulten som deg", sier han.
Jeg spurte engang om hvor ofte han runka som singel, og han sa at det kunne gå evigheter mellom hver gang. Så det er kanksje rett og slett bare litt lav libido??
HI
Anonym
PS
15:08 22.11.2006
Du spør om jeg har vært i andre lignende forhold, og til det er det vel bare å si *kremt*, ja, jeg er vant med at dett er jeg som vil mest og oftest. En x av med sukket "jeg rekker jo aldri å ta initiativet før du er der med det glimtet i øya..."
For min del kunne vi hatt sex morgen og kveld, ihvertfall i perioder (selv om jeg også kan være for trøtt av og til), jeg trenger ikke overskudd for å ha sex, jeg FÅR overskudd av det. Og blir tilsvarende irritabel når det går for lang tid uten. Er helt inneforstått med at de færresten kan matche mkin libido, og det er greit, jeg trenger ikke annenhver dag engang, men kanskje to ganger i uka?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem