Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Mine, dine og våre barn

Denne debatten er for alle som ikke er medlemmer av en kjernefamilie, og det er vel de aller fleste. Her kan du komme med hjertesukk og dele erfaringer med andre så mye du orker!
Her er anonymknappen tatt bort.
Vennlig hilsen jordmor Siri
jeg har to, han har to, og vi vil ha sammen... fler av oss?
11:04 14.11.2006
Jeg har to barn på åtte og ti...han har to på ni og elleve...vi har vært kjærester snart et halvt år og ønsker oss barn sammen ...snart:))) fler som er i samme båt her inne? som har store barn og som har planer om å "starte på nytt"??
Anonym
Sv: jeg har to, han har to, og vi vil ha sammen... fler av oss?
11:45 23.11.2006
Jepp. Han har to på 18 og 12. Jeg har to på 11 og 7 også har vi lille klumpen på snart 1 1/2 år sammen.
Angelica 3pp
15:19 6.02.2007
Ja her planlegges det en liten spire og så får vi håpe vi får det til :)
Anonym
15:30 13.02.2007
Jada! Jeg har to og han har tre, nå venter vi vårt felles barn om ca. 1 mnd. :-)
Aurora73
09:37 15.02.2007
Vi har vært der. Han hadde 2 som nå er 16, jeg hadde 2 som nå er 10 og 13 og nå skal vi ha vår 3. sammen. Vi har hatt våre opp og nedturer, men alt i alt er det flott å ha så stor familie. Tenk på alle de flinke hjelperne og barnevaktene dere får etter hvert.
På`n igjen......nå kommer nr 5
21:03 18.02.2007
Det har vi gjort. Jeg hadde barn på 9 og 11 han på 8 år og nå er lilleprinsessa 2 år. Stor stas for de store når de har vært hos de andre foreldrene å komme hjem til ho lille søster.
Elle-mor til 3
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)