Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 9-12 år

For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
høye hæler og lek 9år
 13:01 6.11.2006
min datter er 9år fikk høyhælte cowboystøvletter og såå stolt..bruker dem ikke ute i lek men ellers Hva er galt med høye hæler se på små sko-støvletter det er faktisk "litt" hæl på dem noe enn har sett for mange årsiden også.jeg for nesten 30 år siden fikk også høyhæla støvletter å like stolt ..
og min datter på 9 er ingen jåle jente heller ,leker med biler.dukker,sandkasse leker,perler,tegne,modelkitt og fikk hull i øra som 7 åring og det var fordi hun ville selv også..
desverre så er det mange jevnalderne spesielt jener som slutter å leke
heldigvis henger gutter etter å leker noe enda.Ungene trenger å være barn å leke å være BARN lengst mulig .
bamsa
Sv: høye hæler og lek 9år
 09:07 8.11.2006
Problemet med høyhælte sko til barn er at det kan skade føttene dems. Vi kvinner er jo ikke født til å gå med høye hæler, det er noe vi gjerne lærer oss etterhvert (etter mange gnagsår og mye vondt for de fleste). Ikke noe galt med at hun har fått høyhælte sko, men jeg håper du begrenser bruken ganske kraftig! Hun er jo et barn, og trenger derfor ikke kle seg som en voksen.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------